سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان

حوزه/ مشاور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با تاکید بر این که باید شهید حججی را فخرالشهدای مدافع حرم خواند، گفت: مردم انقلابی و ولایت مدار تهران امروز الگوی تمام‌نمای حزب‌اللهی‌گری را برری دست گرفته و تشییع کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، صبح امروز در مراسم تشییع شهید مدافع حرم محسن حججی که با حضور باشکوه و دشمن شکن مردم ولایی و انقلابی  در محل میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد، این شهید عزیز را افتخاری برای ایران اسلامی دانست و گفت:‌ باید شهید حججی را فخرالشهدای مدافع حرم خواند.

مشاور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان این که باید به سپاه  پاسداران که این چنین عاشق‌پرور است و به جوانان حزب‌اللهی تبریک گفت، ابراز داشت: سپاه ظرفیت جذب و حفظ و پرورش چنین نیروهای عاشقی را دارد.

وی با تاکید بر این که مردم انقلابی و ولایت مدار تهران امروز الگوی تمام‌نمای حزب‌اللهی‌گری را برری دست گرفته و تشییع کردند، افزود: شهید حججی الگویی برای نیروهای حزب‌اللهی شد. این شهید عزیز در عرصه خدمت به انقلاب و مردم شب و روز نمی‌شناخت و امروز می‌بینیم حتی کسانی انقلابی نیستند هم در مقابل این شهید عزیزی سر تواضع فرود آورده‌اند و به او احترام می‌گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان تصریح کرد: تا چنین شهیدانی داریم، نه تنها امنیت در کشور برقرار است، بلکه مرگ استکبار را هم در چنین تشییع باشکوهی جشن می‌گیریم. ملتی که چنین جوانان آماده برای شهادت دارد هیچ وقت شکست نخواهد خورد.

وی ادامه داد:‌ امروز تفکر شهید حججی و فرهنگ شهادت در منطقه منتشر شده است و اگر فرصتی پیش آید تمام منطقه را اعم از شیعه و سنی خواهید دید که چگونه خط مقاومت را پذیرفته‌اند و این درد بزرگ استکبار است که دوست داشت بعد از دفاع مقدس یاد شهدا به فراموشی سپرده شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب که فرمودند «شهدا مظهر قدرت کشور هستند»، گفت: در روزنامه‌های همین مملکت بعضی‌ها نوشتند که دیگر مردم نام شهید، رزمنده و جانباز می‌شنوند حالشان بد می شود، کجا هستند آنها بیایند و ببینند که مردم هنوز به شهدایشان افتخار می‌کنند و برای تشییع شهدا بیش از گذشته مایه می‌گذارند.

وی اضافه کرد: همین‌که مردم برای این شهید سرجدا به سر و سینه می‌زنند و ساعت‌ها در آفتاب می‌ایستند و خیلی‌ها آرزوی حضور در این مراسم را داشتند، علامت سعادت ملت است.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه بی‌احترامی که مردم کوفه به پیکر حضرت اباعبدالله (ع) داشتند، باعث شد که سال‌ها به ذلت و خواری دچار شوند، گفت: ملتی که شهدایی مثل شهدای مدافع حرم دارد و برای شهدای خود احترام قائل است، پیروز خواهد شد و خداوند نور این شهید را به همه تشییع‌کنندگان عنایت می‌کند‌؛ همان طور که برای گریه ‌کنان اباعبدالله‌الحسین (ع) از نور امام حسین (ع) عنایت می‌کند و مردم در ماه محرم حال خوش معنوی حس می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه ما هیچ گاه قاتلان اصلی شهید حججی را فراموش نمی‌کنیم، به اظهارات وزیر  خارجه اسبق آمریکا،‌ که گفته بود برای راه‌اندازی داعش با 70 کشور مذاکره کردیم، اشاره کرد و گفت:  آمریکا و اسرائیل خنجری که سر مطهر شهید حججی را از بدن جدا کرد، تیز کرده بودند، به خون این شهید حججی سوگند می‌خوریم که تا اسرائیل را نابود نکنیم، از پا نخواهیم نشست و آرام نمی گیریم.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه شهید حججی ثمره  مجالس و دسته های عزاداری امام حسین(ع) است، تصریح کرد: معنای دسته‌های عزاداری این است که ای حسین کاش ما در کربلا بودیم تا تو را یاری می‌کردیم. دسته‌های عزاداری یعنی دسته‌های رزم و یعنی سازماندهی نیروهای مقاومت، یعنی همان کسانی که آماده هستند که دشمنان حسین(ع) را نابود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در پایان تاکید کرد: این مردم از خون حججی نمی‌گذرند و انتقام این خون را با نابودی داعش خواهند گرفت و انتقام خون حججی تنها با نابودی اسرائیل فراهم می‌شود.

انتهای پیام  ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha