چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 427237
۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵
در فرانسه تک درختی هست

حوزه/ «در فرانسه تک درختی هست» به قلم وحید جلیلی، با تأملی در جهان انقلاب؛ از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب حاضر تأملی در جهان انقلاب اسلامیاست که به قلم وحید جلیلی در 120 صفحه، قطع رقعی و دورنگ، چاپ اول، مهر 1396، با قیمت 5000 تومان منتشر شده است.

این کتاب که از سوی دفتر نشر معارف در 120 صفحه منتشر شده، با نثری زیبا، مخاطب را با پیش آمدها و تأثیرات انقلاب اسلامی بر جهان، انحرافات پیش پای انقلاب و افق‌های پیش رو و مسیر پیشرفت‌های انقلاب آشنا می کند.

«در فرانسه تک درختی هست» عنوان تازه ترین کتابی است که با تأملی بر جهان انقلاب اسلامی ایران به قلم وحید جلیلی چاپ و روانه بازار نشر شده است.

«مکتب ملکوتی جمع»، «غزه در محاصره؛ جهان در اشغال»، «حزب الله از نوع حزب الله»، «اسلام جهاد، مبنای مسجد آباد»، «استراتژی سطل آب!»، «آزمایشگاه‌های سلاح کشتارجمعی در کنار کتابخانه‌های حقوق بشر»، «گر خانه محقر است و تاریك بر دیده روشنت نشانم!»، «لیبرالیسم عِلّیّۀ امپریالیسم»، «در فرانسه تک درختی هست» و «عهد مالک و خاورمیانۀ جدید» 10 سرفصلی است که مطالب این کتاب را تشکیل می دهند.

برای تهیه کتاب مذکور و دیگر محصولات دفتر نشر معارف می ‏توان از طریق سايت پاتوق کتاب: ketabroom.ir یا دفتر مرکزي نشر معارف قم (02537740004) یا از طریق فروشگاه هاي پاتوق کتاب تهران (تلفن 88911212)، و ديگر مراکز توزيع محصولات فرهنگي اقدام کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha