پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
غلامرضا شریعتی ، استاندار خوزستان

حوزه/ استاندار خوزستان با تأکید بر ضرورت همکاری بیش از پیش دستگاه‌ها برای تسریع در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، گفت: انتظار می‌رود در سال جاری نیز با همکاری استان‌های مختلف کشور بتوانیم خدمت‌رسانی بهتری را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اهواز، غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد اربعین حسینی با تقدیر از تلاش‌های سایر استان‌ها نسبت به تسریع در روند خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی، گفت: انتظار می‌رود در سال جاری نیز با همکاری استان‌های مختلف کشور بتوانیم خدمت‌رسانی بهتری را برای مردم انجام دهیم.
وی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌ها به‌ویژه در پایانه مرزی چذابه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، گفت: اگرچه به لحاظ اعتباری در مضیقه هستیم و برای استان خوزستان که میزبان میلیونی زائران اباعبدالله(ع) است همچون سایر استان‌ها اختصاص اعتبار شده، اما با تلاش مردم و دستگاه‌های اجرایی این استان، فعالیت‌های بسیار مطلوبی صورت گرفته است.
شریعتی، از چهار بانده شدن بخشی از جاده سوسنگرد به چذابه خبرداد و افزود: هم‌اکنون اقدامات قابل توجهی در زمینه راه‌اندازی پارکینگ‌های وسیع و بزرگ، محل‌های اسکان زائرین و دیگر پیش نیازها برای مطلوب نمودن خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی صورت گرفته است که امیدواریم این حرکت معنوی نسبت به سال گذشته رونق و روند بهتری داشته باشد.
همچنین در ادامه این مراسم، قدرت الله دهقان، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان، با بیان اینکه ۵۲ درصد زائران اربعین حسینی از مرزهای خوزستان وارد کشور عراق می‌شوند، گفت: با توجه به کمبود زمان، لازم است همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری‌ها برای کمک به احداث جاده‌های منتهی به پایانه‌های مرزی همراهی و همکاری کنند.
وی با تقدیر از مشارکت خودجوش مردم برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی، اظهارداشت: با توجه به مشارکت خودجوش مردم در خدمت‌رسانی به زوار اباعبدالله الحسین(ع) بسیاری از نواقص و مشکلات رفع شده اما همچنان ضروری است تا دستگاه‌های دولتی، امکانات بیشتری را به پایانه‌های مرزی خوزستان اعزام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha