سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
یعقوبی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ۱۹ مهر سال ۹۱ به این استان سفر کردند، گفت: همه‌ساله برنامه‌های گرامیداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به این استان برگزار می‌شود که باید تمامی برنامه‌های امسال برای گرامیداشت سالروز سفر رهبری به استان با عنوان «حماسه حضور» برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه های سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اظهار داشت: همه‌ساله برنامه‌های گرامیداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به این استان برگزار می‌شود که باید تمامی برنامه‌های امسال برای گرامیداشت سالروز سفر رهبری به استان با عنوان «حماسه حضور» برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی 19 مهر سال 91 به این استان سفر کردند، افزود: مردم و مسئولان استان پس از گذشت سال‌ها از این واقعه تاریخی، همه‌ساله در این تاریخ مراسم‌های گرامیداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب را برگزار می‌کنند.

امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه باید تمام برنامه‌ها به مناسبت گرامیداشت سالروز سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی با عنوان «حماسه حضور» برگزار شود، گفت: چون مقام معظم رهبری پس از انجام این سفر در سخنرانی‌ها و بیانات خود همواره می‌فرمایند که هرزمانی که می‌خواهید حماسه حضور را دریابید به خراسان شمالی سفر کنید.

وی با بیان اینکه برای مراسم محوری گرامیداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب از تولیت آستان قدس رضوی دعوت به عمل آمده است، اظهار داشت:  امیدواریم با حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، شاهد برنامه‌های باشکوهی باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: سعی بر این داریم که در سال‌های آینده در تاریخ 19 مهر جمعی از مردم ولایتمدار خراسان شمالی را به دیدار مقام معظم رهبری اعزام کرده و از برکات و بیانات ایشان استفاده کنیم.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی در بخش دیگری با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی به‌عنوان مهم‌ترین موضوع مطرح‌شده در این سفر از سوی مقام معظم رهبری بود، گفت: مهم‌ترین موضوع مطرح‌شده توسط مقام معظم رهبری در خراسان شمالی موضوع سبک زندگی اسلامی بود که هم‌اکنون در جهان زبان زد شده و بایستی در برنامه‌های گرامیداشت این روز بیش‌ازپیش کارشناسان این مسئله را بررسی کرده و هم‌چنین گزارشی نیز نسبت به سیر جمعیتی استان ارائه شود.

وی اظهار داشت: تأکید مقام معظم رهبری بر موضوع سبک زندگی بسیار معنادار است، ازاین‌رو باید این امر در سازوکار جمعیتی بررسی می‌شود.

امام‌جمعه بجنورد خاطرنشان کرد:19  مهرماه باید همواره در تاریخ خراسان ‌شمالی ثبت شود و الگویی باشد برای ولایت‌پذیری مردم و الگویی برای سایر استان‌ها شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha