پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فقیه معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام حسین فقیه، از برگزاری سومین کرسی علمی ترویجی با موضوع «نگرشی بر نمادهای خرافی یهود در جامعه کنونی ایران»، در حوزه بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام حسین فقیه، امروز در نشست معاونان حوزه علمیه استان بوشهر، از برگزاری سومین کرسی علمی ترویجی نظریه پردازی خبر داد و گفت: این کرسی با موضوع «نگرشی بر نمادهای خرافی یهود در جامعه کنونی ایران» برگزار خواهد شد.

معون پژوهش حوزه علمیه بوشهر با اشاره به زمان برگزاری این کرسی علمی ترویجی، افزود: این برنامه قرار است روز چهارشنبه جاری ساعت 20:30 در مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این کرسی حجت الاسلام عبدالزهرا نجفی استاد حوزه و دانشگاه به عنوان ارائه دهنده و حجت الاسلام مهدی نعمتی از اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر از به عنوان ناقد حضور خواهند یافت، همچنین حجت الاسلام جلیل گوردرزی استاد حوزه  به عنوان دبیر علمی در این کرسی ترویجی شرکت خواهد کرد.

گفتنی است، پیش این دو کرسی علمی ترویجی با موضوعات «نقد و بررسی مساله شر به عنوان مهمترین دلیل ملحدین بر انکار خدا» و «نقد و بررسی دیدگاه اقتباس قرآن از عهدین از نظر مستشرقین با تکیه بر دیدگاه یوسف حداد (کشیش قرآن پژوه لبنانی)» در حوزه علمیه استان بوشهر برگزار شده بود.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha