جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با آیت الله العظمی مظاهری

حوزه/ حضرت آیت الله مظاهری گفتند: مردم با وجود همۀ مشکلات معیشتی و اجتماعی، همواره در صحنه هستند و هیچ‌گاه در دفاع از ارزش‌ها کوتاهی نمی‌کنند و نمونۀ این حضور مخلصانه در جریان شهادت شهید محسن حججی، به شکل روشن و آشکار ملاحظه شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حضرت آیت‌الله مظاهری در  دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به تأثیرات و کارکردهای منحصربه‌فرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وظایف مسئولان این وزارتخانه را بسیار سنگین خواندند و گفتند: فعالیّت‌ها و دستاوردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره توسّط دوستان و دشمنان نظام رصد می‌شود و به عبارت دیگر همۀ چشم‌ها به این وزارتخانه دوخته شده است.

ایشان در این زمینه افزودند: دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی، با رصد فعالیّت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درصدد سوژه‌سازی و ایجاد اختلاف و تفرقه هستند و دوستان و علاقمندان نظام نیز از این وزارتخانه، انتظار دارند تا در عرصۀ مسائل فرهنگی، نقشی متناسب با اصول و مبانی اسلام ایفاء شود.

معظم له با یادآوری مشکلات جامعه نظیر معضلات و مفاسد اقتصادی، اداری و اخلاقی، حلّ مشکلات و معضلات مزبور را نیازمند تدبیر ویژۀ مسئولان و اهتمام کامل آنان دانستند و افزودند: بخش‌هایی از مفاسد فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی، با حلّ معضلات و مشکلات اقتصادی، سامان خواهد یافت و اگر دولت بتواند با همۀ موانع موجود، گام‌های مؤثّرتری در زمینۀ اقتصاد و بهبود اوضاع معیشتی مردم بردارد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز می‌تواند به صورت جدّی‌تر، به اصلاح و بهبود ساختارهای فرهنگی و اخلاقی جامعه بپردازد.

حضرت آیت‌الله مظاهری با تجلیل فراوان از مجاهدت و حضور همیشگی مردم در صحنه‌های گوناگون و پشتیبانی آنان از انقلاب و جمهوری اسلامی، تصریح کردند: مردم با وجود همۀ مشکلات و معضلات معیشتی و اجتماعی، اثبات کرده‌اند که همواره در صحنه هستند و در تنگناها استقامت ورزیده و هیچ‌گاه در دفاع از ارزش‌ها کوتاهی نمی‌کنند و نمونۀ این حضور مخلصانه در جریان شهادت شهید محسن حججی، به شکل روشن و آشکار ملاحظه شد.

این مرجع تقلید، روحیّۀ اخلاص و مجاهدت مردم را موجب سنگین شدن وظایف مسئولان دانسته و با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام بین مسئولان، به ویژه اعضای دولت، یادآور شدند: اگرچه مشکلات و نارسایی‌های فراوانی وجود دارد، امّا اتحاد کلمه و حفظ وحدت و یکپارچگی میان دولت و مسئولان، زمینه‌ساز حلّ بسیاری از مسائل خواهد بود.

در این دیدار، آقای صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طیّ سخنانی از توجّهات ویژه و حمایت مراجع عظام تقلید، تقدیر و تشکّر کرده و پشتیبانی‌ها و رهنمودهای آنان را سرمایۀ ارزشمندی برای دولت و مسئولان دانست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha