شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار آتش نشانان گفت: نیت خالص الهی، کار انسان را تبدیل به عبادت ارزشمند می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار با پرسنل سازمان آتش نشانی بیرجند، اظهار داشت: باید هشدارهای لازم برای دفع ضرر احتمالی همواره داده شود.

وی با بیان اینکه پیشگیری در هر امر خطر آفرینی مهم است، گفت: مسئولان مربوطه باید به موقع شهر را ارزیابی کنند، تا در زمان وقوع حادثه وقت گیری و مانعی وجود نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که دوستی ها گاهی شناخته شده است و این بسیار خوب است، اما اگر حادثه و بلایی پیش بیاید معلوم نیست این دوستان کجا باشند، افزود: آتش نشانان دوستان ناشناخته و گمنام هستند که در زمان حادثه بندگان خدا را کمک می کنند و این بسیار ارشمند است.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی ادامه داد: تنها سازمان آتش نشانی در برابر هشدارهای لازم در دفع ضرر مسئول نیست، بلکه باید جامعه مخاطب هم موانع را برطرف کنند

امام جمعه  بیرجند با تاکید بر لزوم توجه به موارد ایمنی، گفت: در سال های اخیر از انبار تا ساختمان مسکونی و تجاری حوادث تلخی رخ داده و نوعاً این حوادث در جایی بوده که سهل انگاری شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی در پایان تصریح کرد: نیت خالص الهی، کار انسان را تبدیل به عبادت ارزشمند می کند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha