جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
منزل شهید

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: همان طور که خدا شهدا را با عظمت یاد می کند، مسئولین نیز باید شهدا را با عظمت یاد کنن ، چرا که امنیت جامعه به خاطر خون شهدا است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی به همراه مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان، امروز  با حضور در منزل شهید حجت الاسلام  جمشید آقاجانی، با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین در این دیدار  به نقش بی‌بدیل و تأثیرگذار شهدا و خانواده‌هایشان در شکل‌گیری و انسجام انقلاب اسلامی، گفت: اگر شهدا خون پاک و مقدس خود را تقدیم انقلاب اسلامی نمی‌کردند، قطعاً امروز ما در چنین آرامش و امنیتی به سر نمی‌بردیم.

وی، نظام، عزت، اقتدار و استقلال ایران را مرهون زحمات و جانفشانی‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و جاوید الاثرها دانست و افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و از همه مهم‌تر، پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های آن‌ها وظیفه تک تک ماست.

وی با اشاره به آیه شریفه «وَلاَتَقُولُوا لِمَن یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتُ بَلْ أَحْیَآءٌ وَ لَـَکِن لآتَشْعُرُون، به آن‌ها که در راه خدا کشته می‌شوند، مرده نگویید! بلکه آنان زنده‌اند ولی شما نمی‌فهمید»، اظهار داشت: شهدا زنده‌اند و سهم و روزی خود را از خداوند می‌گیرند و از بالاترین مقام بشری در نزد خداوند برخوردارند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: عزت، اقتدار و شکوه امروز ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه ها مرهون از خودگذشتگی شهدا و مجموعه ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان داشت:  طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، امروز به فضل همین رشادت ها و به برکت خون شهدا، ملت ما ملت سربلند و آبرومندی است و ملت ها آبرو و عزت را این گونه باید پیدا کنند.

وی اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با تقدیم خون فرزندان خود به نظام مقدس اسلامی، هرگز نگذاشتند ذره‌ای از خاک پاک میهن اسلامی مورد تعرض دشمنان قرار بگیرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان داشت: شهدا برای حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی شهادت را راه سعادت خود دیدند و با شهادتشان، نظام مقدس جمهوری اسلامی را سرافراز و ماندگار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان گفت: حراست و پاسداری از خون شهدا، در وجود و دل تمامی جوانان وجود دارد و خدای تعالی قطعا اجر و مزدی همانند مقام شهادت به حافظان خون شهدا عنایت می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha