جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسناتی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسناتی در جمع ائمه جماعات گفت: شهید حججی فردی دست نایافتنی نیست، تقید به نماز اول وقت، اخلاص و عمل به تکلیف از شاخصه های این شهید عزیز بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی، عصر امروز در گردهمایی ائمه جماعات مساجد شهر اصفهان اظهار کرد: شهید حججی  با شهادت خود، نه فقط در ایران، بلکه در جهان غوغایی به پا کرد.

وی با بیان اینکه  امروز شبهاتی پیرامون بزرگ شدن شهید حججی مطرح می کنند و سعی می کنند، عزت خدایی این شهید را زیر سوال ببرند، گفت:  هیچ کسی حقاً دنبال بزرگ کردن این شهید نبود مگر این که ابتدا دشمن و داعش با انتشار تصاویر او، و سپس هنرمندان سینما و ورزشکاران با گذاشتن پیام ها و توئیت ها در دفاع  و حمایت از شهید حججی، اذعان کردند که شهید حججی هنرمند واقعی و قهرمان حقیقی است.

امام جمعه نجف آباد تصریح کرد: اراده خدا بر این بود که به این شهید عزت دهد؛ بهترین خصلتی که من از شهید حججی سراغ دارم، این است که تقید خالصانه به نماز اول وقت داشت، عمده رشد و پرورش او در سنگر مسجد و بسیج بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسناتی ادامه داد: شهید حججی یک دین باور حقیقی بود و هر آنچه از ما روحانیون دریافته بود، عمل می کرد؛ ما آیات زنده بودن شهید را بیان می کنیم، ولی شهید حججی با یک شهید رفیق بود و زنده بودن او را باور داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهید حججی، شهید کاظمی را الگوی خود قرار داده بود و با  او حشر و نشر داشت و برای رسیدن به مقام شهادت و عزت امروزش تمسک دائمی به اهل بیت داشت و بارها به قم و مسجد جمکران می آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha