جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست «عقلانیت وحیانی و علوم انسانی»

حوزه/ دومین پیش نشست کنگره بین المللی «توسعه و تعالی علوم بر پایه عقلانیت وحیانی با تکیه بر اندیشه های علامه جوادی آملی» با عنوان «عقلانیت وحیانی و علوم انسانی»، در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش سرویس استان ها خبرگزاری «حوزه»، دومین پیش نشست کنگره بین المللی «توسعه و تعالی علوم بر پایه عقلانیت وحیانی با تکیه بر اندیشه های علامه جوادی آملی» با عنوان «عقلانیت وحیانی و علوم انسانی»، با حضور صاحب نظران حوزوی و دانشگاهی، در اصفهان برگزار می گردد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی، دکتر محمد علی عبداللهی، دکتر مجتبی سپاهی و دکتر حامد ناجی، به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

موضوع سخنرانی سخنرانان این نشست، بازتاب عقلانیت وحیانی در سیره علمی علامه جوادی آملی (حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی)، کاربرد عقلانیت وحیانی در شکل دهی به علوم انسانی (دکتر محمد علی عبداللهی)، بازتاب عقلانیت وحیانی در احیای فرهنگ قرآنی (دکتر مجتبی سپاهی) و تأملی بر جایگاه عقل در هندسه معرفت (دکتر حامد ناجی) می باشد.

این نشست علمی دوشنبه ۱۷ مهرماه ۱۳۹۶ ساعت 10 صبح، در تالار صائب دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha