شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ مسئول کار گروه یاوران معنوی اربعین حسینی استان قزوین از آغاز ثبت نام طلاب برای شرکت در این مراسم عظیم معنوی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس افشار، ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی حوزه علمیه قزوین، به ثبت نام از طلاب برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: با تشکیل کمیته های فرهنگی، رسانه ای و تبلیغی با محوریت مدیریت حوزه استان قبل از فرارسیدن ماه محرم، جلسات مختلفی با مدیران و اساتیدبرگزار و کار ثبت نام طلاب توسط معاونان تهذیب مدارس  استان آغاز شده که امیدوراریم حضور طلاب وروحانیون در این مراسم باشکوهتر از سال قبل برگزارشود.

مسئول کارگروه معنوی یاوران اربعین حسینی قزوین ادامه داد: با هماهنگی با بعثه مقام معطم رهبری، اسکان طلاب در نزدیکی حرم مطهر سالار شهیدان هماهنگ شده و این ستاد همچنین کار پذیرایی از زائرین پیاده اربعین حسینی را انجام خواهد داد.

وی افزود: کتاب هایی با مضمون اربعین حسینی، برشور و سربند، توسط طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین در بین شرکت کنندگان پیاده روی اربعین حسینی توزیع و اقامه نماز جماعت و پاسخگویی به شبهات نیز در دستور کار روحانیون می باشد.

حجت الاسلام افشار، با اشاره به کمک افراد متمکن و خیر در امر پیاده روی اربعین حسینی، بیان داشت: خوشبختانه افراد خیر همیشه در این کارها و فعالیت های معنوی حضوری با نشاط و چشمگیر دارند و امیدواریم خیرین ومتمکنین بیش از همیشه دراین امر خداپسندانه شرکت فعال و همیشگی داشته باشند.

مسئول کارگروه معنوی یاوران اربعین حسینی استان قزوین به موضوع پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و بگفت: ایرانیان چند سال است که در این راهپیمایی سنگ تمام می گذارند، و این سفر معنوی حیرت تمام دنیا را برانگیخته و دشمنان را ترسانده است.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه قزوین افزود: دنیا عشق به ولایت شیعه را این گونه شناخت و امروز نیز شیعیان با حضور میلیونی در پیاده روی اربعین حسینی (ع)، ظلم ستیزی و عشق به ولایت را به منصه ظهور می گذارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha