جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار مجتبایی

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی استان قم، پلیس این استان را ولایت مدار و مدافع ارزش‎های اسلام و انقلاب ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سردار کاظم مجتبایی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم در مصلی قم، گفت: اگر امروز پلیس قم در بین بهترین استان های کشور قرارداده به مدد حمایت‌های مراجع عظام، مسئولان و همکاری شبانه‌روزی مردم است.

فرمانده انتظامی قم ویژگی یک پلیس را ولایتمداری،مردم مداری و مدافع ارزش‌های انقلاب و اسلام دانست و خاطرنشان کرد: یک پلیس واقعی مدافع ارزش‌های انقلاب و اسلام بوده و درراه دفاع از این ارزش‌ها نیروی انتظامی هزاران شهید را تقدیم اسلام کرده و 116 شهید کارنامه نیروی انتظامی در استان قم است.

وی مبنای رفتار پلیس را مبارزه با ظلم و فساد عنوان کرد و ادامه داد: پلیس پرچم‌دار عزت و آزادگی ،مصداق مجاهدت فی سبیل الله برای گسترش اسلام و پاسداشت فرهنگ علوی و حسینی در جامعه بوده و دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام افتخار نیروی انتظامی در کشور است.

مجتبائی افزود: امنیت موضوعی تک وجهی نیست بلکه آرمانی و فراگیر هدف غایی نیروی انتظامی بوده و بدون کمک و همیاری مردم و مسئولان امکان‌پذیر نبوده و این امنیت در سایه دفاع از ارزش‌های انقلاب و تبعیت از ولایت‌فقیه ممکن می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: افزایش 37 درصدی تعداد سارقان دستگیرشده، 25 درصد افزایش تعداد باندهای مواد مخدر متلاشی‌شده و همچنین 17 درصد افزایش کشف کالاهای قاچاق فعالیت پلیس در این مدت نسبت به سال گذشته نشان از تلاش بی وقفه پلیس در این عرصه است

وی تصریح کرد: امسال هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» برگزار میشود؛ این هفته 134 برنامه فرهنگی،اجتماعی،عملیاتی،ترافیکی و ورزشی خواهیم داشت که اجرای صبحگاه مشترک با نیروهای نظامی و انتظامی و افتتاح پروژه‌های عمرانی از مهم‌ترین این برنامه است.

مجتبایی از رضایت‌مندی مردم نسبت به پلیس ابراز خرسندی کرد و افزود: رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس نشان گسترش امنیت در جامعه بوده و این برای همکاران نیرو انتظامی که شبانه‌روز در خدمت مردم بوده و از جان خود نیز در این راه دریغ ندارند عامل آرامش خاطر است.

وی با گلایه از عملکرد بعضی از صاحب‌نظران در کشور تصریح کرد:ارزش‌های اخلاقی و مسائل مرتبط باحجاب و عفاف در سایه مسائل دینی باید در جامعه شکل گیرد که متأسفانه بعضی افراد قصد جدایی و تفرقه بین مردم و ارزش‌های اخلاقی رادارند و باید همه بدانند ارزش‌های دینی زیر بنایی همه ارزش‌ها در جامعه بوده و هیچ‌گاه مردم انقلابی اجازه نمی‌دهند بین ارزش‌ها فاصله بافتد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha