پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: در سایه امنیت است که آرامش و آسایش در جامعه و خانواده ها حاکم می شود،چرا که یکی از ویژگی های موجب افتخار در نیروی انتظامی همراهی این نهاد با مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امروز در دیدار با کارکنان و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تاکستان که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد به اقتدار بالای نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: نیروهای انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم، مظهر اقتدار و نظم، مهربانی، رافت و محبت در جامعه هستند از طرف دیگر امنیت اجتماعی، اخلاقی و روانی از ارکان پیشرفت و سربلندی کشور هستند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین افزود: بی تردید نظم و امنیت جامعه مرهون تلاش های خستگی ناپذیر کسانی است که با اهتمام و کوشش شبانه روزی خود، آسایش و آرامش شهروندان را فراهم می کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی نماد امنیت در کشور ایران است و هر زمانی که نیروی انتظامی قدرت و اقتدار بیشتری از خود نشان داده است امنیت در جامعه شکل پر رنگ‌تری به خود گرفته است.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این که امنیت امروز مدیون خون شهدا و رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس و دلیر مردان نیروی انتظامی است، بیان داشت: اگر امروز از امنیت سخن می‌گوییم و نام شهدا در کنار نام دلیر مردان نیروی انتظامی و قوه قضائیه می‌درخشد، نشان از همکاری مردم و مسئولان در ایران اسلامی دارد.

وی افزود:  این احساس اعتماد و امنیت مسئله‌ای نیست که به تازگی به دست آمده باشد و ناشی از سال‌ها خدمت صادقانه و تلاش مسئولان و خدمت‌گذاران مردم در نیروی انتظامی و قوه قضائیه است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی با حفاظت از مردم و افزایش آرامش در جامعه از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کرده و طعم واقعی زندگی در جامعه اسلامی همراه با عدالت و امنیت را برای مردم ایجاد می‌کند.

امام جمعه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد:  امروز کشور در یک امنیت باثبات قرار دارد و به برکت خون شهدا، هوشیاری مردم و آگاهی دستگاه‌های نظامی و امنیتی تمام توطئه‌ها خنثی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha