چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار هیئتی از جامعه المصطفی با رئیس دانشگاه بخارست

حوزه/ هیئت گفتگوی ادیان کشورمان به سرپرستی حجت الاسلام والمسلمین عباسی، ضمن حضور در کشور رومانی با رئیس دانشگاه بخارست دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، میرجا دومیتر رئیس دانشگاه بخارست رومانی در دیدار با هیئت ایرانی شرکت کننده در نشست مشورتی ادیان و مذاهب که به میزبانی رومانی برگزار شد، با اظهار خوشحالی از حضور هیئت ایرانی و برگزاری جلسات گفتگو بین الادیانی، اظهار داشت: مردم رومانی اعم از مسیحی و مسلمان روابط بسیار خوبی با یکدیگر دارند.

 وی سپس به معرفی دانشگاه بخارست پرداخت و با بیان این که دانشگاه بخارست رومانی مشتمل بر 19 دانشکده است، اظهار داشت: ما از پیشرفت علم در ایران اطلاع داریم و امیدواریم روابط خوبی با دانشگاه های ایران داشته از تجربیان دانشی این سرزمین برخودار شویم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، رئیس هیات گفت و گوهای ادیان کشورمان نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این دیدارها و ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های جامعه الصطفی، به سابقه روابط ملت ایران و رومانی اشاره نمود و ابراز داشت: جامعه المصطفی آماده گسترش همکاری ها با مراکز و مجامع بین المللی در حوزه ادیان و مذاهب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha