جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علمیه خراسان شمالی

حوزه/ رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه استان خراسان شمالی بر ضرورت تقویت زیر ساخت‌های حوزوی تاکید کرد و آن را لازمه ارتقاء فرهنگي جامعه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، مجید پورعیسی، رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه خراسان شمالی، صبح امروز در نشستی با مسئولان حوزه علمیه استان، بر ضرورت تقویت زیر ساخت‌های حوزوی تاکید کرد.

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه استان خراسان شمالی، با اشاره به راهکارهای توسعه زیرساختی در حوزه علمیه استان، تقویت زیرساخت های حوزوی را لازمه ارتقای فرهنگي استان دانست و در راستای تأمین و همیاری مباحث مطرح‌شده قول مساعد داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی نیز در این نشست از روحیه خدمت همراه با اخلاق حسنه در سازمان برنامه‌ و بودجه استان تقدیر کرد و گفت: پروژه‌های عمرانی مصوّب سفر مقام معظم رهبری، علاوه بر برکات معنوی، توسعه استان را به لحاظ زمانی چندین سال پیش برد.

در ادامه، حجت‌الاسلام‌ حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، نیز در سخنانی اظهار کرد: توسعه فضای آموزشی و خوابگاهی، احداث فضای ورزشی، احداث مسکن ویژه طلاب متأهل جزو اولویت‌های اصلی و در دستور کار حوزه علمیه استان است و به‌عنوان توسعه فضاهای فیزیکی مطرح می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: با توجه به استقبال گسترده جوانان و نوجوان برای ادامه تحصیل و ورود به حوزه‌های علمیه استان، موظف هستیم در حد امکان نسبت به تهیه فضاهای آموزشی و خوابگاهی و نیز تأمین اساتید و بسترهای آموزشی و پژوهشی انجام وظیفه کنیم.

برپایه این گزارش، رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه خراسان شمالی همچنین از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بجنورد بازدید و در جلسه درس اخلاق این مدرسه، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین يعقوبي نیز شرکت کرد.

همچنین
انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha