پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام خزل

فرمانده نیروهای مقاومت سوریه گفت: من افتخار می کنم که در سوریه از نیروهای مقاومت بوده و تحت فرمان و در خط ولایت فقیه امام خامنه ای حفظه الله قدم بر می دارم و در جبهه نبرد حق علیه باطل فعالیت می کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام شیخ محسن خزلی، همرزم سوری شهید همدانی(ره) و فرمانده نیروهای مقاومت سوریه، ظهر امروز در سالگرد شهادت حاج حسین همدانی(ره)، در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان گفت: مفتخرم که امروز در جمع مردم همدان از رشادت های سردار حاج حسین همدانی(ره) سخن بگویم.

وی با اشاره به پیروزی های جبهه اسلام و مسلمین و برکات جمهوری اسلامی تصریح کرد: امام خمینی(ره) می فرماید هر چه ما داریم از محرم، صفر و عاشورا است.

شیخ محسن خزلی ادامه داد: اولین گروه های مقاومت در سوریه به دست سید حسن نصرالله شکل گرفت که ایشان از شاگردان امام راحل(ره) به شمار می رود.

وی در ادامه افزود: شهید حسین همدانی اولین فردی بود که بعد از سید حسن نصر الله برای فعالیت در جبهه سوریه با ارتش کشور سوریه همکاری کرد.

فرمانده نیروهای مقاومت کشور سوریه ادامه داد: شهید حسین همدانی(ره) از سابقون جبهه مقاومت به شمار می رود و مصداق بارز آیه وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ، أُولئِک الْمُقَرَّبُونَ بود.

 وی تصریح کرد: شخصیت سردار همدانی(ره) آمیزه ای از درستکاری و اقتدار بود، هنگامی که من سردار را ملاقات کردم به یاد حبیب بن مظاهر افتادم، سپاه پاسداران به فرماندهی ایشان، به کشور ما قدرت و عزت بخشید.

وی ادامه داد: تعداد شیعیان سوریه بیش از ۳۰۰هزار نفر نیست که تاکنون ۷۰۰۰ شهید تقدیم اسلام کرده ایم و متجاوزان تا کنون نتوانسته اند یک منطقه از مناطق شیعه نشین را اشغال کنند.

شیخ محسن خزلی گفت: نیروهای سپاه پاسدارای به فرماندهی سردار همدانی(ره) و سردار سلیمانی با خون خودشان برای راه الهی قدم برداشته اند و ما باید بدانیم که هدف اصلی دشمنان رسیدن به تهران و قم است، از این رو سوریه مرز اصلی اسلام است.

وی در پایان گفت: من افتخار می کنم که در سوریه از نیروهای مقاومت بوده و تحت فرمان و در خط ولایت فقیه امام خامنه ای حفظه الله قدم بر می دارم و در جبهه نبرد حق علیه باطل فعالیت می کنم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha