پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام شریف زاده

حوزه/ امتحانات تثبیتی طلاب جدیدالورود در مدارس صدر بازار، شهید بهشتی و صاحب‌الزمان(عج) اصفهان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام کمال شریف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان در توضیح نحوه برگزاری امتحانات تثبیت طلاب جدید الورود گفت: امتحانات تثبیت طلاب جدید الورود سال تحصیلی 96-97 حوزه علمیه اصفهان در سه موضوع صرف، تجوید و احکام گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به روزهای برگزاری امتحان، عنوان کرد: پس از برگزاری امتحانات تثبیت نتایج را تا 20 مهر ماه 1396 بر روی سامانه دریافت کارت ورود به جلسه خواهیم گذاشت و طلاب جدید الورود می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

مسئول واحد امتحانات حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: سعی می شود انجام تصحیح اوراق در اسرع وقت صورت گیرد، چرا که آن دسته از افرادی که قصد دارند برای اربعین گذرنامه تهیه کنند بایستی کد رسمی طلبگی گرفته و برای گذرنامه اقدام کنند.

حجت‌الاسلام شریف‌زاده عنوان کرد: طلاب جدیدالورود با قبولی در این امتحان و دریافت کد رسمی تمامی کارهای مربوط به معافیت تحصیلی آن ها انجام خواهد شد.

وی افزود: این دوره از امتحانات تجدید و جبرانی نخواهد داشت و اگر آماری کمتر از ظرفیت پیش بینی شده داشته باشیم، امتحانی جبرانی قبل از اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

مسئول امتحانات حوزه علمیه اصفهان با اشاره به آمار شرکت کننده در این دوره از امتحانات اظهار کرد: بالای 90 درصد از طلاب جدیدالورود در این دوره از امتحانات شرکت کرده اند که این آمار مربوط به اصفهان و شهرستان های اطراف است.

وی افزود: 700 نفر از طلاب جدیدالورود در این امتحانات شرکت کرده اند که در مدارس علمیه صدر بازار، صاحب‌الزمان (عج) و شهید بهشتی نیز برای این منظور پیش بینی شده است.

حجت‌الاسلام شریف‌زاده بیان کرد: سؤالات این دور از امتحانات همانند امتحانات نیم سال اول و دوم شامل 9 سؤال تشریحی و 4 سؤال تستی می‌باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha