چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بحرین

حوزه/ شاهدان عینی شب گذشته از به گوش رسیدن صدای مهیب انفجار در مناطق مختلف این کشور خبر دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شاهدان عینی شب گذشته از به گوش رسیدن صدای مهیب انفجار در مناطق مختلف این کشور خبر دادند.

کاربران شبکه های اجتماعی مناطق الرفاع، عالی، منطقه غربی از شنیده شدن صدای انفجار شدید خبر دادند بدون اینکه اطلاع دیگری درباره منبع و علت آن داشته باشند.

در همین راستا بالگردهای نیروهای امنیتی بر فراز منطقه عالی در مرکز کشور به پرواز در آمد و نیروهای امنیتی به محله های این منطقه حمله ور شدند.

شب گذشته علاوه بر این مناطق مختلف بحرین شاهد اعتراضات خشمگین مردمی در محکومیت جنایت های پی در پی آل خلیفه و تاکید بر ادامه انقلاب بود.

انقلابیون بحرینی در این راستا خیابان های اصلی شمال کشور و همچنین منطقه غربی را که موازی با قصر آل خلیفه است مسدود کردند.

در مناطق ابوصیبع و شاخوره نیز مردم انقلابی، خیابان های اصلی را مسدود کردند و گروه های جوانان انقلابی در منطقه کرانه و الدیه و شهرکان نیز به اقدامات مشابهی دست زدند.

واکنش آل خلیفه به انفجارهای شب گذشته

در واکنش به انفجارهای شب گذشته بحرین، وزارت کشور این کشور اعلام کرد صدای انفجار شدیدی که شب گذشته در مناطق مختلف بحرین به گوش رسیده مربوط به انفجار کپسول گاز بوده و اقدامات قانونی در این زمینه صورت گرفته است.

اما از سوی دیگر شهروندان بحرینی این ادعای وزارت کشور را به تمسخر گرفتند و گفتند این انفجار تمام مناطق منطقه غربی و اطراف آن را به لرزه در آورده است و بدون تردید مسئولان امنیتی وزارت کشور از افشای واقعیت در این زمینه خودداری می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha