شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراسم شبی با همرزمان شهدای مدافع حرم در دانشگاه مذاهب اسلامی

حوزه/ مراسم "شبی با همرزمان شهدای مدافع حرم"، با حضور دانشجویان شیعه و سنی، در دانشگاه مذاهب اسلامی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از تهران، ویژه برنامه "شبی با همرزمان شهدای مدافع حرم" شب گذشته، با حضور همرزمان شهدای مدافع حرم «شهید حمیدرضا اسداللهی» و  پدر«شهید علی آقا عبداللهی» و دانشجویان شیعه و سنی، در سالن اجتماعات شهید ماموستا شیخ الاسلام دانشگاه مذاهب اسلامی تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم کلیپ هایی از فعالیت های فرهنگی و جهادی این دو شهید بزرگوار و مروری بر زندگینامه و خاطرات آنان پخش شد و سپس مهمانان مراسم آقایان محسن صیاد و محمد میرابی زاده همرزمان شهیدان مدافع حرم به روایتگری پرداختند.

مومنی ها، مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه مذاهب اسلامی نیز ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور پدر بزرگوار شهید عبداللهی در این مراسم، این دو شهید بزرگوار را به نوعی منتسب به دانشگاه مذاهب اسلامی و هم محلهگی با این دانشگاه عنوان کرد و گفت: عنایات و توجهات شهید علی آقا عبداللهی و شهید اسداللهی به عنوان جهادگری که با دانشجویان دانشگاه سالها به فعالیت در مناطق محروم اعزام می شد شامل حال دانشجویان این دانشگاه بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به دغدغه مندی شهید بزرگوار در مسائل جهان اسلام ، تلاش‌ و حضور این شهید والامقام در اردوهای جهادی را به عنوان یکی از  ویژگی های بارز ایشان معرفی کردند.

محسن صیاد یکی از همرزمان شهید عبداللهی، هم مهمترین فضائل اخلاقی  این شهید جوان مدافع حرم را محور قراردادن و تلاش جهادی برای حضور فعال در مساجد و شجاعت مثال زدنی ایشان  دانست.

محمد میرایی زاده همرزم شهید اسداللهی نیز نیاز سنجی را یکی از مهمترین خصائل شهید دانسته و تلاش بی وقفه  شهید اسداللهی برای تسلط بر مکالمه زبان و ادبیات عربی برای حضور فعال و اثر گذار در عراق و سوریه را ناشی از نیازسنجی آن شهید والامقام عنوان کرد.

در ادامه این همایش، کلیپ شهدای مدافع حرم شهید حمید اسداللهی و علی آقا عبداللهی برای شرکت کنندگان نمایش داده شد.

در پایان جلسه تندیس یادبودی از سوی مدیر کل فرهنگی و مسئول بسیج دانشگاه مذاهب اسلامی تندیسی به پدر شهید عبداللهی و راویان همایش تقدیم شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرشیدشریفی IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    درود خدا برشهیدان مدافع حرم آل الله
  • اباذر FR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    بسم رب الشهداء و الصدیقین خداوند شهداء اسلام و ایران را رحمت نماید همچنین پیروان واقعی این عزیزان همچنین خداوند افرادی که از خون شهداء و مقام شهداء برای کسب شهرت و عنوان استفاده میکنند لعنت و رسوا نماید آمین