شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام اسماعیل نیا

حوزه/مدیرکل ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران گفت: بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده، عملکرد حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام  جواد اسماعیل‌نیا با اشاره به اینکه حدود پنج سال از تاسیس مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران می‌گذرد، اظهار کرد: ارزیابی‌های پیشین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نسبت به مدیریت‌های استانی عمدتا مبتنی بر گزارش‌های واصله از مجاری مختلف بوده است؛ اما اکنون مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تصمیم دارد تا با سفر نمایندگانی از معاونت‌های مختلف به استان‌های سراسر کشور از نزدیک عملکرد مدیریت‌های استانی خود را ارزیابی کند.
وی با بیان اینکه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در نظر دارد هر سال ارزیابی جامعی از عملکرد حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور داشته باشد، بیان کرد: در این راستا از اواخر سال گذشته نمایندگان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با سفر به استان‌های کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال و بختیاری، یزد، مرکزی، لرستان، خوزستان، کرمان و گلستان، عملکرد مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه را در عرصه‌های مختلف از جمله امور آموزشی،‌ پژوهشی، فرهنگی، اداری-مالی، ارتباطات، اطلاع‌رسانی و ... بررسی نموده‌اند. 
مدیرکل ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد:‌هدف از این برنامه‌ریزی، اطلاع نزدیک از موفقیت‌های مدارس علمیه و مدیریت‌های استانی، پاسخ به سئوال‌ها و ابهام‌ها نسبت به طرح‌ها، آیین‌نامه‌ها و...، و همچنین استفاده از تجارب و ابتکارهای مدارس علمیه و استان‌های مختلف به منظور اجرا در سایر استان‌ها می‌باشد.
وی با اشاره به برنامه‌هایی که در قالب بازدید از مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران انجام می‌شود، اظهار کرد: در این بازدیدها جلسه‌ای عمومی با حضور تمام مدیران مدارس علمیه خواهران سطح استان، برگزار می‌شود و فعالیت‌ها و مشکلات آن‌ها مطرح می‌گردد. همچنین جلسه‌ای عمومی با کارکنان مدیریت‌های استانی برپا می‌شود تا گزارشی از فعالیت‌های آنان ارائه شود. علاوه بر این نمایندگان هر یک معاونت‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در جلسه‌های جداگانه با معاونان مدیریت استانی، عملکرد و‌ فعالیت‌ها و مشکلات بخش مربوطه را بررسی می‌کنند.
حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا از جلسه با نماینده ولی فقیه در استان به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های بازدید هیئت اعزامی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به استان‌های مختلف یاد کرد.
وی افزود: پس از بازدید از هر استان، مجموعه‌ای از ارزیابی‌ها و گزارش‌های معاونت‌های مختلف تهیه می‌شود و نتیجه ارزیابی علاوه بر معاونان مرکز در اختیار مدیر استان قرار می‌گیرد تا موارد مورد نیاز اصلاح یا در صورت نیاز تشویق صورت گیرد.
 
 
۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha