پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اکبرزاده

حوزه/مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی، برنامه‌های سفر یک‌روزه تولیت آستان قدس رضوی به این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، محمد اکبرزاده در نشست خبری با خبرنگاران با موضوع تشریح برنامه‌های سفر یک‌روزه حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، با اشاره به‌قرار گرفتن در آستانه سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان، اظهار داشت: امسال در این روز شاهد حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی در خراسان شمالی خواهیم بود.

وی با اشاره به‌ قرار گرفتن در آستانه سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، افزود: به‌رسم سنوات گذشته، هرسال مراسمی نمادین به همین مناسبت برگزار می‌شود که امسال در این سالروز شاهد حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در خراسان شمالی خواهیم بود.

اکبرزاده با تشریح برنامه‌های این سفر گفت: از ساعت 8:30 صبح روز چهارشنبه 19 مهرماه نخستین برنامه پیش‌بینی‌شده برای این سفر حضور در جمع مردم و پاسداشت سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی است که با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان و همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار می‌شود.

وی همچنین حضور در شورای اداری مرکز استان را برنامه بعدی سفر حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی به خراسان شمالی عنوان کرد و گفت: این جلسه بعد از نماز ظهر و در محل استانداری خراسان شمالی با حضور  مدیران استان استانی تشکیل می‌شود.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی، حضور در جمع خادم یاران رضوی خراسان شمالی در سالن گلشن از ساعت 15 را برنامه دیگر سفر تولیت آستان قدس رضوی به خراسان شمالی برشمرد و اظهار داشت: بعد از نماز مغرب و عشا عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری و نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان به دیدار خانواده شهید حمیدی زاده می‌روند.

وی دیدار با فعالان فرهنگی اجتماعی و دانشجویان استان را چهارمین برنامه سفر یک‌روزه حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی به خراسان شمالی دانست و تشریح کرد: از ساعت 18 چهارشنبه 19 مهرماه در سالن حافظ این دیدار انجام می‌شود.

اکبرزاده همچنین آخرین برنامه پیش‌بینی‌شده برای سفر تولیت آستان قدس رضوی به بجنورد را حضور در جمع علما، روحانیون و ائمه جمعه خراسان شمالی از ساعت 20 در محل حسینیه سیدالشهدای مصلی بجنورد اعلام کرد.

وی همچنین از اعلام تعدادی طرح به‌صورت پیشنهادی به دفتر آستان قدس رضوی به جهت توسعه و آبادانی فرهنگی استان خبر داد و گفت: طرح‌های ساخت یک مجتمع فرهنگی هنری، درخواست تائید احداث مجتمع آموزشی علوم و معارف اسلامی امام رضا(ع) در قالب دو دبیرستان، ایجاد شعبه‌ای از دانشگاه علوم رضوی در خراسان شمالی، احداث مهد قرآن در جوار مصلای امام خمینی(ره) بجنورد، مساعدت در تعیین تکلیف طرح سیمان سمنگان و ارائه پیشنهاد به جهت احداث مجتمع‌های رفاهی خدماتی بین‌شهری در مسیر آشخانه به بجنورد و بجنورد به شیروان ازجمله برنامه‌های پیشنهادی به جهت تائید است که در صورت موافقت هرکدام از این موارد اجرای عملیات آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha