جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی

حوزه/ به تازگی کتابی دیگر از سلسله کتاب های تفسیر قرآن موسوم به "بینات من فقه القرآن" اثر آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای کربلا از سوی انتشارات دارالمحجة در بیروت منتشر شد. این جلد از کتاب بینات من تفسیر القرآن ویژه تفسیر سوره زخرف می باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به تازگی کتابی دیگر از سلسله کتاب های تفسیر قرآن موسوم به "بینات من فقه القرآن" اثر آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای کربلا از سوی انتشارات دارالمحجة در بیروت منتشر شد. این جلد از کتاب بینات من تفسیر القرآن ویژه تفسیر سوره زخرف می باشد.

مؤلف در مقدمه کتاب گفته سوره زخرف از سوره های "حوامیم" است که عطر و بوی خاصی دارد؛ چراکه در این سوره ها سخن از ایمان به خدا و روز آخرت به میان آمده است، اما هر سوره نیز وجه تمایزی با سوره های دیگر دارد.

وی افزود: ما باید بیش از این به تدبر در سوره ها و آیات قرآن بپردازیم تا از این طریق معضلات و گرفتاری ها و بیماری های روحی و انحرافات اجتماعی خود را برطرف کنیم و دربارهع سوره زخرف در یک سخن می توان گفت که این سوره برای تصحیح و اصلاح اهداف و دیدگاه انسان نازل شده است.

این کتاب پانزدهمین جلد از تفسیر جدید آیت الله مدرسی است که ایشان در این مجموعه به استنباط سنت های الهی از آیات قرآن کریم پرداخته و با استعانت از روایات اهل بیت(ع) به تدبر در آیات می پردازد.

بینات من فقه القرآن 15

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha