جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه شورای بسیج قشر روحانیت کاشان

حوزه/ جلسه شورای بسیج قشر روحانیت کاشان با حضور مدیر حوزه علمیه این شهرستان، به منظور بررسی آسیب ها و تهدیدهای اجتماعی برگزار شد.

حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان، بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای بسیج قشر روحانیت و مبلغان کاشان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ، با اشاره به این که در این جلسه آسیب ها و تهدیداتی که به عنوان سد تبلیغ و موفقیت طلاب و روحانیون می تواند موثر واقع گردد، بحث  و تبادل نظر به عمل آمد، گفت: به دلیل این که روحانیت در طول تاریخ تشیع به عنوان کارشناسان دینی و مبلغین معارف اسلامی، قشر تاثیر گذار در جامعه بوده اند، لذا دشمنان درصدد آسیب رساندن و کم رنگ کردن فعالیت های ارشادی، فرهنگی و دینی آنها بوده است.

وی، باتاکید براین که برگزاری این گونه جلسات می تواند توطئه های دشمنان را خنثی نماید، به مصوبات این جلسه اشاره کرد و افزود: دراین جلسه مصوب گردید به منظور مقابله با آسیب های احتمالی، کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان با هم افزایی هرچه بیشتر اقدامات موثری را به عمل آورند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشان، برگزاری دوره های آموزشی، گفتمان دینی، سیر مطالعاتی و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری را از مهمترین راهکارهای رفع آسیب ها نام برد و افزود: خوشبختانه شهرستان کاشان به دلیل وجود علما، فضلا، دانشمندان و نزدیک بودن به شهر مقدس قم، آسیب های کمتری دارد.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به حضور بسیار پرشورمردم کاشان در دهه اول محرم درسوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، از شرکت بیش از 40 هزار نفر در پیاده روی اربعین حسینی امسال به کربلا و نجف خبر داد و اظهارداشت: بیش از 150 نفر از مبلغین دینی شهرستان کاشان نیز امسال در قالب گروه های اعزامی در پیاده روی اربعین حسینی حضور خواهند داشت.

برپایه این گزارش، در جلسه شورای بسیج قشر شهرستان کاشان که در دفتر مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار شد، هرکدام از اعضا با ارائه نقطه نظرات خود، راهکارهای لازم درجهت رفع آسیب ها را ارائه دادند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha