جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمدی - قرآن و حدیث جامعه المصطفی

حوزه/ جانشین رئیس ستاد برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی(ص) گفت: بنا به درخواست مراکز و نمایندگی های المصطفی، ثبت نام در جشنواره در بخش (مهارتی) شفاهی تا ۲۵ مهرماه و در بخش معارفی (کتبی) تا ۱۵ آبانماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام یوسف محمدی، جانشین رئیس ستاد برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی(ص) العالمیة گفت: طلاب علاقه‌مند برای حضور در این جشنواره می‌توانند به سایت مسابقات به نشانی http://quran.miu.ac.ir  مراجعه کرده و برای حضور در این جشنواره ثبت نام کنند.

جانشین رئیس ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی جامعة المصطفی(ص) با اشاره به رشته‌های این دوره از جشنواره عنوان کرد: این جشنواره در بخش‌های معارفی یعنی کتبی، شامل مطالعات قرآنی، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و تفسیر ترتیبی و موضوعی و ... و بخش شفاهی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بخش معارفی (کتبی) در دو مرحله برگزار خواهد شد که داوطلبان این بخش در مرحله اول به صورت برخط (آنلاین) از ۱۲ تا ۱۴  آذرماه سال جاری به ارائه آزمون خواهند پرداخت و در مرحله دوم داوطلبانی که حد نصاب لازم را کسب نموده اند بصورت حضوری رقابت خواهند کرد.

مسئول فعالیت‌های ترویجی قرآن و حدیث جامعه المصطفی(ص) با اشاره به اهتمام این جشنواره به سیر مطالعات حدیثی و تفسیری عنوان کرد: سیر مطالعاتی قرآنی و حدیثی یکی از نقاط برجسته این جشنواره به شمار می رود که سالانه در قالب 7 کتاب برای طلاب و فراگیران هر یک از مقاطع تحصیلی بصورت جداگانه تهیه و به چاپ می رسد.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه قرائت، ترتیل، حفظ کل، ۱۵، ۱۰، ۵  سه جزء نیز رشته‌های بخش شفاهی را تشکیل می‌دهند اظهار کرد: فرایند برگزاری این بخش به این صورت است که مرحله مقدماتی در صفوف داخل و خارج کشور برگزار خواهد شد و سه نفر برتر از هر ملیت به مرحله نهایی این جشنواره که دی ماه برگزار خواهد شد راه می‌یابند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha