جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام جواد قنبری

حوزه/ معاون اداری مالی حوزه علمیه مازندران از برگزاری جلسه شورای حوزه علمیه و مدیران مدارس استان با حضور قائم مقام حوزه های علمیه کشور خبر داد.

حجت الاسلام جواد قنبری، معاون اداری مالی حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، از برگزاری جلسه مشترک اعضای شورای حوزه استان و مدیران مدارس علمیه خبر داد.

وی با بیان این که این جلسه فردا چهارشنبه به میزبانی مدرسه علمیه امام صادق(ع) کوتنا قائمشهر برگزار خواهد شد، افزود: در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین غفوری، قائم مقام مدیریت حوزه های علمیه کشور حضور خواهد داشت.

حجت الاسلام قنبری با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه، خاطرنشان کرد: در این جلسه مهم ترین مباحث پیش روی حوزه های علمیه در سال تحصیلی جدید از سوی مدیر و معاونان حوزه علمیه استان برای اجرا در سطح مدارس علمیه تبیین خواهد شد.

معاون اداری مالی حوزه علمیه مازندران همچنین خاطرنشان کرد: جلسه شورای استانی حوزه علمیه استان نیز فردا شب با حضور اعضای شورا و همچنین آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه و رییس شورای حوزه علمیه استان در حوزه علمیه امام صادق(ع) کوتنا قائمشهر برگزار شد.

حجت الاسلام قنبری با بیان این که جلسه شورای حوزه علمیه استان هر ماهه به منظور بررسی مسائل و مشکلات پیش روی مدارس علمیه و همچنین ارائه راه کارهای لازم برای رفع مشکلات برگزار می شود، تصریح کرد: در این جلسه نیز قائم مقام مدیریت حوزه های علمیه کشور به منظور تصمیم گیری های مناسب و عملیاتی تر حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به این که دشمنان از رشد و گسترش مراکز دینی و حوزوی نگران و عصبانی هستند، گفت: آنها این مراکز را مهم ترین سد در برابر تحقق خواسته ها و نقش های شوم خود می دانند و به همین دلیل تلاش می کنند جایگاه این مراکز را در جامعه اسلامی خدشه دار کنند.

معاون اداری مالی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حوزه های علمیه در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند، گفت: با توسعه و تقویت حوزه های علمیه در بستر انقلاب اسلامی، شاهد گشایش حوزه اخلاق و اعتقادات در مقابل تهاجم های متلاطم و آلوده دشمنان در جامعه جهانی خواهیم بود.

حجت الاسلام قنبری با بیان این که وظیفه حوزه های علمیه همان رسالت نبوی است، ادامه داد: طلاب باید مشعل هدایت جامعه و عالم عامل باشند و حوزه به دنبال تربیت مربیانی است که می خواهند طبیب نفوس دیگران و پرچم دار معارف الهی باشند.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha