سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
روحانیون عراقی در کنار بسیج مردمی حضور یافتند

حوزه/ کمیته ارشاد، تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان مقدس علوی در بمباران پایگاه های تروریست های داعش در مرزهای عراق و سوریه مشارکت کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، کمیته ارشاد، تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان مقدس علوی با نیروهای بسیج مردمی در بمباران پایگاه های تروریست های داعش در مرز های عراق و سوریه مشارکت کرد.

شیخ علاء الأغا الموصلی مسئول محور "تل عبطه" در کمیته تبلیغ گفت: مبلغان کمیته با نیروهای بسیج مردمی در بمباران پایگاه های داعش در مرز عراق و سوریه مشارکت کرده و در جبهه مقدم در منطقه "الجغیفی" مرز های سوریه و عراق حضور یافتند.

شیخ الموصلی اشاره کرد: مبلغان کمیته، سلام و دعای حضرت آیت الله سیستانی را به رزمندگان قهرمان رسانده و در قدردانی از نقش آنان در دفاع از مقدسات عراق، شال امیر المؤمنین (علیه السلام) به گردن آنان آویختند.

کمیته ارشاد کمک های مردمی را به نیرو های بسیج مردمی و ارتش رساندند

کمیته ارشاد و تبلیغ با توجه به توصیه حضرت آیت الله سیستانی مبنی بر ضرورت تقدیم حمایت های لازم به رزمندگان، کاروان هایی از کمک های مردمی را همراهی کرده و مواد غذایی و کمک ها را میان رزمندگان در میدان های جنگ در منطقه حویجه توزیع کردند.

جعفر الیعقوبی از معتمدین دفتر آیت الله سیستانی گفت: نیرو های امنیتی و بسیج مردمی از جمله یگان طلایی، گروه مبارزه با تروریسم، تیپ علی اکبر (ع)، انصار العقیده، گردان های اهل الحق، نیرو های بدر، یگان امام علی (ع)  و غیر آن از عزم و اراده بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: رزمندگان تاکید کردند که آنان وفادار به پیمان الهی، آیت الله سیستانی و وطن هستند و برای تحقق پیروزی و آزاد سازی تمامی شهر های عراق از دست تروریسم داعشی پیشروی می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha