سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حضرت آیت الله حکیم

حوزه/ حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف از سخنرانان، مداحان و شعرا خواستند تا در مجالس عزاداری تنها به نهضت حضرت سید الشهدا (علیه السلام) بپردازند و از بازارگرمی و سودجویی از آن خودداری کنند.

به گزارش سرویس بین المللی خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف از سخنرانان، مداحان و شعرا خواستند تا در مجالس عزاداری تنها به نهضت حضرت سید الشهدا (علیه السلام) بپردازند و از بازار گرمی و سود جویی از آن خودداری کنند.

آیت الله حکیم در استقبال از گروهی از خادمان امام حسین (ع) تاکید کردند: مؤمنینی که شعائر حسینی را برپا می دارند، باید حافظ نهضت حسینی باشند و همدیگر را از این نکته آگاه سازند که این نهضت بزرگی است که خداوند متعال بوسیله آن شیعه را حفظ کرده است.

ایشان افزودند: ما نباید در خصوص این نعمت افراط کنیم و باید بر امام حسین (ع) و نهضت جاوید ایشان تاکید داشته باشیم تا این شعائر تنها اختصاص به امام حسین (ع) داشته باشد و وارد امور دیگری که اختصاص به زمان و مکان دیگر دارد، نشود.

معظم له در پایان از تمامی شیعیان جهان با قومیت و تابعیت های مختلف که امسال شعائر حسینی را با شوق و عاطفه جوشان به امام حسین (ع) برگزار کردند، تشکر و قدر دانی کرده و از خداوند متعال خواستند تا آنان را حفظ  و زیارتشان را قبول کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha