پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اندونزی، هفته «پوشاک اسلامی» برگزار می‌کند

حوزه/هفته «پوشاک اسلامی» در شهر جاکارتا، پایتخت کشور اندونزی امسال با نمایشگاهی متشکل از ۱۵۰ غرفه متنوع و ۶۰ مورد از نمونه کارهای جدید طراحان محلی و بین المللی در رابطه با البسه و پوشاک اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از  thejakartapost، هفته «پوشاک اسلامی» در روزهای آینده یعنی 12-15 اکتبر 2017 در شهر جاکارتا، پایتخت کشور اندونزی، پرجمعیت‌ترین کشور مسلمان‌نشین در جهان برگزار می‌گردد. این مراسم که امسال هفته «پوشاک اسلامی» نام گرفته است در طی دو سال گذشته با عنوان «محصولات و پوشاک اسلامی اندونزی» برگزار می‌گردید.

در همایش امسال که قرار است نسبت به سال های گذشته به شکل وسیع‌تر و گسترده تری برگزار شود، قرار است نمایشگاهی با 150 غرفه مختلف برپا شود و 60 نمونه از کارهای جدید طراحان محلی و بین المللی در رابطه با البسه و پوشاک اسلامی نیز در این هفته به نمایش گذاشته خواهد شد.

در این گردهمایی یک هفته‌ای که با حمایت وزارت گردشگری اندونزی در مرکز کنوانسیون‌های جاکارتا در پایتخت برپا می‌شود، طراحان لباس و صاحبان صنایع پوشاک‌ از سرتاسر کشور اندونزی، طرح‌های البسه محجبه و مدل های جدید حجابی و اسلامی را برای نمایش به بازدیدکنندگان ارائه خواهند داد.

آستوتی، معاون بخش بازاریابی در وزارت گردشگری مجمع الجزایر اندونزی در این باره به خبرنگاران گفت: این رویداد بخشی از تلاش‌های ما برای تشویق شرکت های خصوصی، صاحبان صنایع و نهادهای دیگر برای مشارکت در هدف دستیابی به این مهم یعنی تبدیل شدن به پایتخت مد لباس اسلامی در جهان است.

وی افزود: خلاقیت طراحان اندونزیایی در تهیه پوشاک اسلامی آن ها را قادر ساخته در صحنه جهانی به رقابت بپردازند. استفاده از پارچه‌های داخلی یک مزیت رقابتی برای این طراحان را فراهم کرده و همچنین به یک ابزار تبلیغاتی موثر برای اندونزی تبدیل شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha