جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ عبداللطیف دریان

حوزه/ مفتی اهل سنت لبنان گفت: بر این باوریم که اسرائیل دشمن لبنان و اشغالگر فلسطین است که همواره حاکمیت و مرزهای لبنان را نقض کرده و به خاک ما تجاوز کرده است و به تصمیم ها و قوانین بین الملل در مورد لبنان و فلسطین نیز احترامی نمی گذارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، صبح امروز خانم الیزابت ریچارد سفیر آمریکا در لبنان با شیخ عبداللطیف دریان مفتی اهل سنت دیدار کرد.

شیخ دریان در این دیدار تاکید کرد: مردم لبنان مایلند وحدت و ثبات کشور خود را در برابر تروریست ها حفظ کنند و در این راه از تمام ابزارهای ممکن استفاده می کنند.

وی افزود: لبنان آباد نمی شود مگر از طریق تفاهم و همدلی و بسیاری از امور مهم سیاسی و امنیتی و اقتصادی نیز فقط از طریق تفاهم و سازی به ثمر می رسد و به نظر ما هرگونه نا امنی و تنش در کشور می تواند اغاز فتنه جدیدی باشد که ما از آن بی نیاز هستیم.

مفتی اهل سنت لبنان ادامه داد: لبنان روابط دوستانه خوبی با کشورهای عربی و خارجی دارد و ما به آزادی و حاکمیت و عربیت و تصمیم های داخلی کشورها احترام می گذاریم، اما در عین حال بر این باوریم که اسرائیل دشمن لبنان و اشغالگر فلسطین است که همواره حاکمیت و مرزهای لبنان را نقض کرده و به خاک ما تجاوز کرده است و به تصمیم ها و قوانین بین الملل در مورد لبنان و فلسطین نیز احترامی نمی گذارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha