شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ نشست اساتید مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) قم

حوزه/ درطول تاریخ حوزه های علمیه اساتید نقش مؤثری برای تربیت دانش آموختگان داشته اند و امید است این نقش اساتید همانند گذشته برای اعتلای حوزه های علمیه بیشتر شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام  محمودی امروز در هم اندیشی اساتید مدرسه علمیه  مهدی موعود(عج) قم، که در این مدرسه علمیه برگزار شد گفت: هدف از این هم اندیشی اساتید، هم فکری و هم افزایی برای پیشرفت بهتر در مسائل مختلف آموزشی، اخلاقی، اجتماعی و تبلیغی است. 

مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) نقش اساتید را برای ارتقاء اموراخلاقی وتهذیبی طلاب بسیاراثر گذار دانسته واظهار داشت:درطول تاریخ حوزه های علمیه اساتید نقش مؤثری برای تربیت دانش آموختگان داشته اند و امید است این نقش اساتید همانند گذشته برای  اعتلای حوزه های علمیه  بیشتر شود.

وی بر همکاری و نقش آفرینی بیشتراساتید در مسائل پژوهشی، بیان موعظه های اخلاقی درکلاس، بررسی مقالات علمی، نظارت بر مباحثه طلاب،  حضور بیشتر در مدرسه علمیه و همنشینی در حجره طلاب تأکید کرد.

حجت الاسلام محمودی گفت:اگرهمکاریها وهم افزایی اساتید بامدیرمدرسه علمیه بیشترشود، قطعا می توان شاهد پیشرفت و تحول طلاب و حوزه علمیه درموضوعات مختلف بود.

مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) بر رعایت نظم، تقوای الهی وارائه مشاوره درست ازسوی اساتید تأکید کرد و خواستار توجه جدی به این مسائل شده است.

وی عنوان کرد: متأسفانه شاهد بعضی از بد اخلاقی ها، مانند عدم رعایت نظم وانضباط و ارائه مشاوره های نادرست و بعضا گمراه کننده به طلاب هستیم و حتی در بعضی موارد، اتفاق افتاده که طلبه ای به دلیل مشاور نابجای استاد، مسیر گمراه کننده ای را در پیش گرفته است.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha