جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام هیئتی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک گفت : خانواده شهیدان گنجینه گران بهای ملت و سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و ادامه راه شهدا مهم‌ترین و بالاترین ارزش‌هاست.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام هیئتی، مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک و مسئول دفتر امام جمعه این شهر، امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی، در دیدار با فرماندهی و پرسنل پاسگاه انتظامی برزک، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های طاقت فرسای آنان در تامین امنیت، جان و مال مردم، اظهارداشت: خدمات فرماندهی و پرسنل پاسگاه انتظامی شهر برزک به شهروندان، به خصوص در ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و ایجاد نظم و امنیت قابل ستایش می باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک، با اشاره به این که مهم‌ترین وظیفه‌ای که برای نیروی انتظامی تعریف شده برقراری و تامین آسایش برای مردم است، گفت: بدون تردید یکی از مهم‌ترین عوامل ارتقای سرمایه اجتماعی برای نیروی انتظامی جلب رضایت مردم و کسب اعتماد آنان نسبت به استقرار امنیت عمومی پایدار، حاکمیت قانون و انضباط اجتماعی است.

حجت الاسلام هیئتی، در ادامه با اشاره به این که نیروی انتظامی جهت تامین و امنیت کشورمان شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده، توجه به خانواده شهدا را وظیفه همگانی دانست و اظهارداشت: خانواده شهیدان گنجینه گران بهای ملت و سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و ادامه راه شهدا مهم‌ترین و بالاترین ارزش‌هاست.

در ادامه سروان ناصری، فرماندهی پاسگاه انتظامی برزک، ضمن تشکر از حضور مدیر و طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک، حضور، روحانیون و طلاب را موجب دلگرمی پرسنل و سربازان پاسگاه انتظامی دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha