جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سومین نمایشگاه «سبک زندگی اسلامی» در منچستر برگزار می‌شود

حوزه/ نمایشگاه دو روزه «سبک زندگی اسلامی» در سومین سال متوالی، با هدف آشناسازی جامعه انگلستان و غیرمسلمانان با نقش مثبت مسلمانان در جامعه با شیوه‌ای وسیع‌تر از سال‌های گذشته در منچستر انگلستان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از bizasialive، نمایشگاه دو روزه «سبک زندگی اسلامی» در سومین سال متوالی، در تاریخ 28-29 اکتبر 2017 در منچستر انگلستان برگزار می‌شود.

به گفته برگزارکنندگان قرار است نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته وسیع‌تر و باشکوه‌تر برگزار شود و شامل رژه پوشاک اسلامی و حجابی، نمایش‌های متعدد، سمینارهایی از سوی سخنرانان اسلامی و جایگاه جداگانه‌ای برای بازی و سرگرمی کودکان باشد.

رئوف میرزا از بنیانگذاران این نمایشگاه می‌گوید: گردهمایی امسال مشارکت‌های مثبت مسلمانان انگلیسی را در جامعه در زمینه‌های مختلف  چون تجارت و داد و ستد و امور اجتماعی نشان خواهد داد. ما خرسندیم از اینکه برای سومین سال متوالی باز می‌گردیم و جایگاه خود را به عنوان برگزارکننده نمایشگاه سبک زندگی مسلمانان در جهات تثبیت می‌کنیم.

وی افزود: این نمایشگاه نقش موثری در مرتبط سازی صاحبان تجارت اسلامی به مشتریان و کسانی که خواستار مشارکت در این تجارت رو به رشد هستند، صرف نظر از دین و مذهب می‌باشد.

میرزا در ادامه گفت: ما تاکید می‌کنیم که نمایشگاه سبک زندگی اسلامی در منچستر یک گردهمایی همگانی و میان ادیانی بوده و عامه مردم از مسلمانان و غیرمسلمانان می‌توانند در این رویداد شرکت کرده و ارزش‌های مثبت و جنبه‌های پویای زندگی مسلمانان انگلستان و مشارکت‌های اجتماعی آن‌ها را بزرگ دارند. هدف ما ایجاد فضای مفرحی برای خانواده‌ها نیز هست.

میرزا همچنین گفت: ما به تمامی گروه‌های میان ادیانی خوش آمد می‌گوییم و از آنان دعوت می‌کنیم برای بزرگداشت ارزش‌های مشترک انسانی ما را همراهی کنند.

گفتنی است قرار است شهردار منچستر نیز در این گردهمایی شرکت داشته باشد و یک تابلوی نقاشی ویژه توسط صدیقه جمعه هنرمند نقاش شناخته شده مسلمان در این نمایشگاه به حادثه غم انگیز حمله منچستر آرنا اختصاص داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha