شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فقیه معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر

حجت الاسلام حسین فقیه، امروز در نشست معاونان حوزه علمیه استان بوشهر، از برگزاری پنجمین کرسی علمی ترویجی نظریه پردازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام حسین فقیه، امروز در نشست معاونان حوزه علمیه استان بوشهر، از برگزاری پنجمین کرسی علمی ترویجی نظریه پردازی خبر داد و گفت: این کرسی با موضوع «توجیه نقش حکومت اسلامی در اجباری شدن نوع پوشش» برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه بوشهر با اشاره به زمان برگزاری این کرسی علمی ترویجی، افزود: این برنامه قرار است روز یکشنبه جاری ساعت 19:30 در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این کرسی حجت الاسلام محمد جوکار استاد حوزه به عنوان ارائه دهنده و علی پاکیزه دانشیار و هیات علمی دانشگاه خلیج فارس به همراه حجت الاسلام خدری استاد حوزه و دانشگاه به عنوان ناقد حضور خواهند یافت.

گفتنی است، پیش این چهار کرسی علمی ترویجی با موضوعات «نقد و بررسی مساله شر به عنوان مهمترین دلیل ملحدین بر انکار خدا» و «نقد و بررسی دیدگاه اقتباس قرآن از عهدین از نظر مستشرقین با تکیه بر دیدگاه یوسف حداد (کشیش قرآن پژوه لبنانی)»، « نگرشی بر نمادهای خرافی یهود در جامعه کنونی ایران » و «بررسی مبانی شبهات مربوط به اشارات علمی قرآن کریم» در حوزه علمیه استان بوشهر برگزار شده بود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha