جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار خانواده شهید حججی

حوزه/جمعی از سازندگان انیمیشن کوتاه «وصال عاشورایی»با خانواده شهید مدافع حرم «محسن حججی» دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این دیدار با تقدیم انیمیشن وصال عاشورایی به خانواده شهید محسن حججی توسط دبیر جمعیت مردمی حامیان حرم آغاز شد. 
مهدی رستمی در این دیدار گفت:  با ذکر این نکته که «شهدا و رزمندگان مدافع حرم کاری حسینی کرده و در خط مقدم جنگ سخت در حال مبارزه اند و ما حامیان حرم اینجاییم برای آن که کار زینبی کنیم تا حامی مدافعین حرم باشیم اینبار در خط مقدم جنگ نرم.» ما با اینگونه فعالیت ها از قبیل طرح «دلتکانی» و «انیمیشن وصال عاشورایی» سعی داشتیم گامی در این راه برداریم ولی جبهه فرهنگی نیازمند تلاش و فعالیت بیشتری از سوی جهادگران این عرصه است.
محمد حججی پدر شهید محسن حججی نیز، با اذعان به این که «محسن خودش در کار فرهنگی پیشگام بود، ایشان از دوران مدرسه در پایگاه مقداد کار فرهنگی می کرده تا همین سال ها، او در گردانش مسئول فعالیت های فرهنگی بود» از فعالیت جمعیت حامیان حرم ابراز خرسندی کرده و از افراد سازنده این انیمیشن تقدیر نمودند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری ادامه داد: شهیدما می تواند الگو و سرمشق خوبی برای جوانان مشتاق به فعالیت های فرهنگی به خصوص جوانان دهه هفتادی باشد. او برای کار فرهنگی خستگی ناپذیر تلاش میکرد به خصوص اگر فعالیت مربوط به شهدای گمنام می شد.
در پایان جلسه «جمعیت حامیان حرم» و «گروه تبلیغی پویانمایی صمیم» مفتخر گردید دست خطی از سوی پدر شهید به عنوان هدیه ای معنوی دریافت نمایند.

خاطر نشان می شود: انیمشین «وصال عاشورایی» به نیت نذر هنری از سوی گروه تبلیغی پویانمایی صمیم ساخته و توسط جمع «حامیان حرم» منتشر شد.؛حضور پر رنگ عاشقان و ارادتمندان به شهدا مدافع حرم بر سر سفره این نذر هنری، باعث استقبال کم نظری گردید. طبق آخرین آمار، این انیمیشن با بیش از 2 میلیون بازدید در فضای مجازی، توانست اقبال عمومی را به خود جلب کند.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha