جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخش محکمی از پازل انقلاب اسلامی بوده و ملت همیشه پشتیبان نیروهای مسلح خود می باشند

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکا علیه ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: رمز پیروزی ملت ایران بر توطئه های دشمنان وآمریکا وحدت ویکپارچگی است.

عضو خبرگان رهبری از مواضع رئیس جمهور نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی و از سکوت معنادار برخی نشریات و روزنامه های کشور نسبت به این مسئله انتقاد کردند.

وی ادامه داد: هرچقدر فشار و تهدید دشمنان به کشور بیشتر شود ملت با اقتدار و انسجام بیشتری در مقابل بیگانگان می ایستد و حمله به سپاه و ارزش‌ها با جواب قاطع مردم روبروخواهدشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در این ۴۰ ساله انقلاب، فراز و نشیب های زیادی دیده ایم، ملت ما را تهدید و تحریم کردند و با ترور بهترین فرزندان این آب و خاک، خواستند مردم انقلابی را از اهداف ارزشی خود بازدارند، اما نتوانستند.

امام جمعه شهرستان تاکستان  تصریح کرد: در کمال ناجوانمردی جنگ را تحمیل کردند و هشت سال مردم مقاوم ما در دفاع مقدس ایستادگی کرد و در شرایطی که در ابتدای انقلاب سپاه جان نگرفته بود و ارتش وضعیت مناسبی نداشت و گرفتار جدایی طلبی و اختلافات داخلی و قومی و مذهبی بودیم و کشور ثبات نداشت نتوانستند ما را شکست دهند، امروز که شرایط تغییر کرده است.

وی اظهار کرد: امروز باید انسجام و وحدت خود را حفظ کنیم و پشت سر ولایت باشیم و با جدیت اختلافات را کنار بگذاریم و همه منسجم پای کار باشیم تا این بار نیز با اقتدار، دشمن را شکست دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: تجربه نشان داده هرجا تهدید و فشار دشمنان و بیگانگان روی ملت بیشتر شده، انسجام مردم افزایش یافته و با وحدتی مثال زدنی در مقابل تهدیدات ایستاده ایم و پشت سر ولایت حرکت کرده ایم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: هر کس بخواهد تمامیت ارضی کشور را تهدید کند و یا به سپاه که محبوب همه است، حمله کند و ارزش های ما را زیر سؤال ببرد با جواب محکم مواجه خواهد شد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین یادآور شد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر قدرت و اقتدار، و حافظان امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند. و تمامی آحاد مردم ایران از این نیروها قاطعانه حمایت می‌کنند و هرگونه اقدامی علیه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با واکنش متناسب و محکم ایران مواجه خواهد گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha