جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پرسمان

حوزه/ نخستین دوره نشست علمی «پرسمان عاشوایی و اربعین حسینی» با مشارکت مجموعه برون سازمانی، به همت مجتمع آموزش عالی بنت الهدی و شبکه ولایت برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  نشست علمی «پرسمان عاشورایی و اربعین حسینی» به همت مجتمع آموزش عالی بنت الهدی و با مشارکت شبکه ولایت و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسینی قزوینی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش:‌این نشست علمی با هدف پاسخگویی به شبهات مطرح شده در خصوص مباحث عاشورا و اربعین برگزار می شود.

برگزاری کارگاه های تخصصی بر اساس سطوح مختلف تحصیلی در حوزه پرسمان عاشورایی از دیگر بخش های این نشست علمی به شمار می رود.

گفتنی است: در حاشیه برگزاری نشست علمی «پرسمان عاشوایی و اربعین حسینی» نمایشگاهی تحت عنوان «بصیرت عاشورایی» متشکل از احادیث و جملاتی از بزرگان در رابطه با عاشورا و فرهنگ عاشورا برگزار خواهد شد.

در این مجموعه نمایشگاهی، مسائل عاشورا از بعد جدیدی با تمرکز بر ارائه پیوند عمیق فرهنگ عاشورا با مسائل روز مورد توجه قرار گرفته، که خود نوعی نگرش دهی و نهادیه سازی مباحث بصیرتی است.

شایان ذکر است: نخستین دوره نشست علمی «پرسمان عاشوایی و اربعین حسینی» با مشارکت مجموعه برون سازمانی، روز دوشنبه 24 مهر ماه سال جاری، از ساعت 8 الی 10 در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha