جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره مشاوره حوزه فارس

حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه فارس از برگزاری دوره مشاوره ویژه معاونین تهذیب مدارس استان با حضور اساتید برجسته کشوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام میثم همایی با اعلام این خبر گفت: دوره تخصصی مشاوره ویژه معاونین تهذیب مدارس علمیه فارس به میزبانی مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ع) شیراز با حضور ۲۵نفر برگزار می شود .

معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس ادامه داد: این دوره تخصصی با حضور اساتید برجسته از شهر مقدس قم به مدت ۹ هفته که هر هفته روزهای پنج شنبه و جمعهو روزانه  ۹ ساعت برگزار خواهد شد .

وی اضافه کرد: در این دوره تخصصی سرفصل هایی از جمله اصول و فنون مشاوره، روش های اصلاح و تربیت، روانشناسی رشد، مشاوره ازدواج، مدیریت روابط خانواده، تربیت کودک، آسیب شناسی روانی، مدیریت تحصیلی، مصاحبه و تشخیص می باشد، کلیت مباحث به صورت نظری ارائه می شود .

معاون تهذیب حوزه علمیه فارس، در پایان نیاز طلاب و خانواده های آنان به  مشاوره و راهنمایی های لازم پیرامون مسائل مختلف، ایجاد  وحدت رویه در پاسخگویی به نیازها، دانش افزایی و کسب آگاهی های لازم پیرامون مسائل و دغدغه های محیط پیرامون و در نهایت تربیت مشاوران آشنا با مبانی دینی و اعتقادی و با رویکرد هر مدرسه علمیه یک مشاور از جمله اهداف برگزاری این دوره های تخصصی می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha