جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی در ديدار معاون وزیر ارتباطات و فناوری و رئیس پست کشور

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: در شرایطی قرار داریم که دشمنان از هرسو به دنبال فتنه و توطئه جدید علیه کشور می باشند و به دنبال این هستند هر طوری است انقلاب را از بین ببرند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی در ديدار معاون وزیر ارتباطات و فناوری و رئیس پست کشور با تاکید براینکه خدمت به نظام، انقلاب و مردم از با ارزش ترین مسائل در پیشگاه  حضرت حق است، گفتند: اگراین خدمت برای رضای خدای متعال و برای از بین بردن مشکلات رفاهی و اجتماعی مردم در نظام مقدس جمهوری و اسلامی واعتلای انقلاب باشد ارزش آن دو چندان خواهد بود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه پست از مسائل مهم در هر کشور و نظام است اظهارداشتند: در شرایطی قرار داریم که دشمنان  از هرسو به دنبال فتنه و توطئه جدید علیه کشور می باشند و به دنبال این هستند هر طوری است انقلاب را از بین ببرند.

ایشان در ادامه با اشاره به سخنان رئیس جمهور در شب گذشته گفتند: امروزه نظام اسلامی به عنوان نظامی قدرتمند دشمنان بسیاری نیز دارد؛ چهره‌های مختلف و پایگاه‌هایی که در خدمت استکبار هستند تکیه‌گاه خود را مستکبران قرار داده‌اند و در طرف مقابل نیز نظام اسلامی به عنوان حامی مظلومان و محرومان خداوند متعال را تکیه‌گاه خود قرار داده است و به برکت این نگاه بیداری و بصیرت کشورهای مختلف افزایش یافته است.

 40/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha