جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سپاه

حوزه/مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای هتاکی ها و یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرد و اعلام داشت: ترامپ چهره منفور آمریکا را وقیح تر از گذشته در جلوی دیدگان جهانیان قرار ندهد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پاسخ به سخنان سراسر تهمت و توهین شب گذشته رئیس جمهور آمریکا نسبت به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیانیه ای منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ _ الانفال / 60

«اگر سپاه نبود کشور هم نبود» امام خمینی(ره)

در حالی که جبهه مقاومت با پیشروی های چشمگیر در خطوط مقدم ضمن مقابله با تهاجمات تروریست های تکفیری پیروزی های چشم گیری را رقم زده است، و با خلق حماسه های ایثار و فداکاری اهداف شوم دشمنان را در خاورمیانه بزرگ غیر قابل اجرا نموده است، شاهد هستیم اربابان عربده کش داعش و حامیان کشتار مردمان مظلوم سوریه، سمن، بحرین، عراق، پاکستان، میانمار و افغانستان که امروز با تسلیحات نظامی آنان به خاک و خون کشیده می شوند با بی حیایی تمام و وقاهت نکبت بار به ارکان نظام و انقلاب اسلامی مردم می تازند.

استکبار، صهیونیزم و بعضی از دولت های مرتجع عرب که از آستینِ حلیه گر آن ها خون تازه کودکان مظلوم یمنی می چکد دیوانه وار و مست گونه بر طبل جنگ، نفاق، قتل، غارت و تهمت می کوبند و به خطوط قرمز ملت، دولت و کیان ایران اسلامی توهین می نمایند، ما ضمن حمایت، دفاع و پشتیبانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همه هشتاد میلیون جمعیت ایران اسلامی عضو این نهاد مردمی می باشند، و این ارگان همیشه پایدار را همزاد انقلاب و رکن همیشه پابرجای نظام می دانند، نیز حضور سپاه را برای امت اسلام از الطاف خفیه الهی بر امت بزرگ واحده اسلامی می دانیم.

ما نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن محکوم نمودن یاوه سرایی های دلقک قرن سیاست و بازیچه صهیونیزم مکار، ترامپ! که موجب شده است چهره منفور آمریکا را وقیح تر از گذشته در جلوی دیدگان جهانیان قرار دهد؛ برخود فرض می دانیم چون گذشته با رهبر بزرگ و حکیم یگانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی» بیعت دوباره بسته و آمادگی خود را برای اجرای فرمان جهادی حضرت ایشان در سراسر عالم اعلام داریم.

 

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha