شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قدرت الله شفیعی جانباز روشندل دفاع مقدس

حوزه/ جانباز ۷۰ درصد روشندل تصریح کرد: ترامپ قدرت رویارویی با جوانان انقلابی ایران را ندارد و از این رو تنها به لاف زنی و گستاخی در تریبون ها مشغول است.

قدرت الله شفیعی که در عملیات والفجر مقدماتی در سال 61 از ناحیه دو چشم به درجه رفیع جانبازی نائل آمده است در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در خصوص آمریکا باید به همان فرمایش معروف حضرت امام (ره) مراجعه کنیم و آن را تکرار کنیم که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی با اشاره به این که ملت ما در هشت سال دفاع مقدس ، پاسخ دندان شکنی به دشمن متجاوز و حامیان آن داد، افزود: در دوران جنگ تحمیلی به لطف الهی و به برکت حیات طیبه ای که امام راحل به ملت ما بخشید، جوان هایی در جبهه ها حاضر شدند که شاید در ظاهر کسی باور نمی کرد اما دیدیم که آن جوانان چه حماسه ها و رشادت هایی خلق کردند.

این رزمنده سال های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بی شک امروز هم اگر شرایطی پیش بیاید همین جوان هایی که گاهی فکر می کنیم بی گانه از دفاع مقدس و ارزش ها هستند در میدان نبرد با دشمن حاضر شده و از عزت و اقتدار ملی ما و ارزش های اسلامی به خوبی دفاع می کنند.

وی گفت: البته ما باید حلقه اتصال 8 سال دفاع مقدس و نسل جوان را روز به روز تقویت کنیم و در این باره نیاز به فعالیت های گسترده فرهنگی است و  خود دلسوزان انقلاب به خصوص خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان می بایست حضور پررنگ تری در صحنه اجتماع داشته باشند.

شفیعی همچنین به مناسبت 23 مهرماه روز عصای سفید از مسئولان خواست تا در زمینه مناسب سازی محیط های شهری برای تردد معلولان و روشندلان فعالیت کنند و ابراز داشت: امروز یکی از مهم ترین درخواست های روشندلان از مسئولان استان ، ایجاد زمینه مناسب برای اشتغالزایی است و لذا باید قوانین درباره اشتغال روشندلان به خوبی اجرا شود و از قابلیت های آن ها در مشاغلی که امکانش هست استفاده کرد تا این عزیزان در معیشت خود به مشکل برنخورند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha