چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بحرین

حوزه/ اعتراض گسترده مردم بحرین به عادی سازی رابطه آل خلیفه با رژیم صهیونیستی و بازداشت کودکان که از روز جمعه آغاز شده بود روز شنبه نیز ادامه یافت و مردم شهرها و مناطق مختلف بحرین با حضور در خیابان ها مخالفت و اعتراض خود را نسبت به این دو اقدام آل خلیفه اعلام کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، اعتراض گسترده مردم بحرین به عادی سازی رابطه آل خلیفه با رژیم صهیونیستی و بازداشت کودکان که از روز جمعه آغاز شده بود روز شنبه نیز ادامه یافت و مردم شهرها و مناطق مختلف بحرین با حضور در خیابان ها مخالفت و اعتراض خود را نسبت به این دو اقدام آل خلیفه اعلام کردند.

در این راستا مردم کرزکان در غرب بحرین، با زیر پا گذاشتن پرچم های آمریکا و اسرائیل از روی آن رد شدند و گروه دیگر از جوانان معترض نیز خیابان های اصلی را با آتش زدن لاستیک خودرو مسدود کردند و درگیری هایی میان مردم و نیروهای امنیتی سرکوبگر رخ داد.

شب گذشته نیز مردم منطق البلاد القدیم با شعار "نه به رابطه با رژیم صهیونیستی" به خیابان ها آمدند و مردم منطقه المصلی نیز ظهر روز شنبه با سر دادن شعارهایی رابطه بحرین با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و بر موضع خود در لزوم سرنگونی آل خلیفه تاکید کردند و این خاندان را اشغالگر بحرین دانستند.

علاوه بر این جمعیت بحرینی مقاومت در برابر رابطه با رژیم صهیونیستی نیز تلاش مسئولان بحرین برای نزدیک شدن به رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد و در بیانیه ای به این مناسبت گفت: ما با تمام اقدامات رسمی و شتاب زده داخلی برای برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی مخالفیم و خواستار تصویب قوانینی در زمینه ممنوعیت برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی و فعال شدن مؤسسات جامعه مدنی در حمایت از مقاومت فلسطین هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha