شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یک فرد دیوانه به تمام معنا(ترامپ) بر آمریکا حاکم شده است، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند به آمریکا اعتماد نکنید و این سخنشان پیامبرگونه بود که متاسفانه برخی گوش نکردند و اکنون باید ترامپ برای ما خط و نشان بکشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار با مسوولان و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی یگان های مستقر ارتش در بیرجند با بیان اینکه امام(ره) چقدر حساب شده برای جامعه فرزندان نظامی خود به عنوان همکار، همراه و هماهنگ به آنچه که به این وظیفه بزرگ ارزش می دهد سخن می گویند، گفت: در دنیا نیروهای آموزش یافته نظامی با احاطه به اقسام مختلف تاکتیک ها و تکنیک های نظامی وجود دارد، ولی این نیروها ارزشی ندارند.

وی تصریح کرد: اکثر نیروهای نظامی دنیا کارشان این است که با لوله تفنگ خود به سینه محرومان و مظلومان برای حفظ شکم و شهوت عده ای که تنها نام انسان را دارند، نشانه روند که در واقع جزو پست ترین حیوانات هستند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه در مقابل، نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران که تمام امتیازات نظامی را داشته و بیش از آن شجاعت و ایمان هم دارد که بنای آن هرگز تجاوز به حق دیگران و مظلوم کشی نیست، افزود: نیروهای نظامی ایران براساس آرمان های انبیاء دارای بصیرت توحیدی هستند و اهداف بلند سرلوحه کارشان قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی در همین خصوص  ادامه داد: هدف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران، گسترش اندیشه توحیدی، عدالت و حمایت از مظلومان است، خاطرنشان کرد: اگرچه در جهت مدیریتی سلسله مراتبی دارد، ولی آنچه که مهم بوده رضای خداوند، ارزش ها، عقیده توحیدی، ایمان، شجاعت و غیرت است.

وی با اشاره به بیعت ارتشیان با امام و آرمان هایش در ابتدای انقلاب گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در آن شرایط سخت که دنیا به دو بلوک شرق و غرب بین شوروی و انگلیس تقسيم شده بود با امام(ره) بیعت کردند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه هر چند در گذشته وحشی گری های آمریکا و دیگر مستکبران جهان برای مردم دنیا روشن نبود، بیان داشت:  امروز تبیین این موضوع که  دشمنان خطرناک ترین و بدترین نوع دشمن برای بشر هستند مانند آفتاب روشن است.

وی ادامه داد: دشمنان ما به هیچ چیزی پایبند نیستند و به تمام معنا وحشی مسلح هستند و آنچه به عنوان شورای امنیت درست کرده اند تشکیلاتی برای غارت مظلومان جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه آمریکا علی رغم قوانین بین المللی همواره در امور داخلی دیگر کشورها مداخله کرده و امروز این مداخله بیشتر شده است، تصریح کرد: آمریکا بیش از هر چیز علیه مسلمانان توطئه انجام می دهد و در این راه از عده ای به عنوان ابزار دست استفاده می کند و هیچ شرف و انسانیتی ندارد.

وی با اشاره به اینکه یک فرد دیوانه به  تمام معنا(ترامپ) بر آمریکا حاکم شده است، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند به آمریکا اعتماد نکنید و این سخنشان پیامبرگونه بود که متاسفانه برخی گوش نکردند و اکنون باید ترامپ برای ما خط و نشان بکشد.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی، تفکر غارت و انسان کشی را نوعی جنون دانست و افزود: این افراد می خواهند ثروت جهان را از شکم گرسنگان بدزدند و این انسانیت نبوده و کسی که این عمل را انجام می دهد عقل و فطرت ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha