جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله محمد رضا ناصری

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه سخنان ترامپ از دلارهای کشورهای عربی نشأت می گیرد گفت: ملت ایران با یکپارچگی و زیر چتر ولایت فقیه در مقابل توطئه های دشمنان در امان است.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، در واکنش به یاوه گویی های ترامپ علیه ایران با تاکید بر اینکه ملت ایران در برابر تمام اقدامات آمریکا و دیگر مستکبران جهان ایستاده‌اند، اظهار داشت: این حرف‌هایی که سران آمریکا می‌زنند دروغی بیش نیست و ما باید این دروغ را برای تمام مردم دنیا آشکار سازیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه ترامپ از چند ماه گذشته بیان کرده است که بدنبال بررسی برجام هستیم و چند روز گذشته آن را به کنگره واگذار کرد، گفت: کنگره هم همان سخنان ترامپ را می‌زند، اگر این موضوع را در چند ماه گذشته بررسی کردید پس چرا دوباره به کنگره واگذار می‌کنید و بررسی آنها چه معنی دارد، اگر تا الان بررسی نکردید هم پس چرا این حرف‌ها را می‌زنید، تمام این موارد نشان می‌دهد که حرف‌های ترامپ دروغ و تهمت است.

آمریکایی ها در این 40سال هرکاری توانسته اند انجام دادند

امام جمعه یزد با بیان اینکه آمریکایی‌ها نزدیک به 40 سال است که علیه ملت و کشور ایران هر کاری که توانسته‌اند کردند، اضافه کرد: آنها در این چندسال کودتا به راه انداخته‌اند، منافقین و صدام را به جان ملت ایران انداختند، تحریم‌ها را ایجاد کردند و هیچ کاری نبوده که در دنیا علیه ما انجام نداده‌ باشند پس چه کاری باقی مانده که ترامپ بخواهد انجام دهد.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد با خوب ارزیابی کردن پاسخ رئیس جمهور به سخنان ترامپ، خاطر نشان کرد: همانطوری که رئیس جمهور ایران خیلی خوب دفاع کردند ، ملت و مردم ما باید ایستادگی و یکپارچگی خود را حفظ و توطئه‌های دشمنان را بار دیگر خنثی کنند.

وی با تاکید بر اینکه آن دسته از افرادی که در داخل و خارج از کشور قدرت تحلیل و نوشتن دارند باید اقدام به آگاه کردن مردم دنیا کنند و دروغ‌های ترامپ را برای آنها آشکار و تبیین کنند،تصریح کرد: با این آگاهی، همانگونه که بسیاری از کشورها به نفع ایران سخن گفتند و در واکنش به یاوه گویی ها ترامپ موضع گرفتند دیگر کشورها نیز از توطئه های شوم آنها باخبر خواهند شد.

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در این 38سال هر کاری که خواستند بکنند نتوانستند و خداوند اجازه نداد آنها به نتیجه برسند، افزود: ملت ایران با افزایش وحدت و همبستگی، همیشه در برابر اقدامات شوم آنها ایستادگی کرده و خواهند کرد.

ملت ایران با یکپارچگی و زیر چتر ولایت فقیه در مقابل توطئه های دشمنان در امان است

نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: مردم ایران با یکپارچگی که زیر چتر ولایت فقیه دارند ان‌شاءالله همیشه با کمک‌های الهی در برابر دشمنان به پیروزی دست پیدا می‌کنند و دشمنان نمی‌توانند هیچ آسیبی به این کشور و مردم آن وارد کنند.

امام جمعه یزد به اهانت‌های رئیس جمهور آمریکا به سپاه اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هیچ تفاوتی با مردم ندارد و همیشه در بین مردم و همراه با آنها بوده و هست و خواهد بود.

تمام ملت ایران سپاه و بسیج و از نیروهای انتظامی هستند

رئیس شورای حوزه‌ علمیه استان یزد با تاکید بر اینکه تمام ملت ایران بسیج و سپاه و از نیروهای نظامی و انتظامی هستند، تصریح کرد: قطعا دشمنان هیچ جراتی برای اقدام علیه این ملت و کشور ندارند و تنها می‌توانند اقدام به یاوه‌گویی های پوچ و واهی کنند.

وی با بیان اینکه مگر دلار چقدر می‌تواند انسان را به وادی دروغ و فریب بکشاند، افزود: امروز ترامپ مست دلارهایی است که عربستان به آنها داده و در حال انجام اقداماتی است که بتواند رضایت آنها را کسب نماید.

آیت الله ناصری یزدی در پایان اشاره به اینکه آمریکا، انگلیس، آل سعود و رژیم صهیونیستی به دنبال این هستند که با چنین اقداماتی ایران را ضعیف کنند و در نهایت به هدف اصلی خود که از بین بردن نظام است دست پیدا کنند، اظهار داشت: این اقدامات به واسطه پول‌ها و دلارهای نفتی برخی کشورهای عربی منطقه در حال رخ دادن است و استکبار هم با توجه به اینکه منافع خود را در منطقه در خطر دیده به صورت ویژه در حال برنامه‌ریزی در این زمینه است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha