چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عابدی

حوزه/ حوزه علمیه استان فارس، ضمن تشکر از ملت شریف ایران و رشادت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دولتمردان انقلابی، به پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب، ایستادگی و مقاومت را سرلوحه علمی و عملی خود قرار داده و در این مسیر همراه ملت و خادمان ملت خواهد بود .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مدیریت حوزه علمیه استان فارس با صدور بیانیه ای در محکومیت سخنان وقیحانه جمهور آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران، تصریح کرد: حوزه علمیه استان فارس، ضمن تشکر از ملت شریف ایران و رشادت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دولتمردان انقلابی، به پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب، ایستادگی و مقاومت را سرلوحه علمی و عملی خود قرار داده و در این مسیر همراه ملت و خادمان ملت خواهد بود .

متن بیانیه بدین شرح است:

باسمه تعالی

وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ .  أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَٰكِن لَّا يَشْعُرُونَ (بقره 11و12)

اظهارات غیرمنطقی و سخیفانه و ابلهانه رئیس جمهور آمریکا بار دیگر عمق دشمنی و فساد دولت آمریکا ، خصوصا ترامپ دورگرد و تاجر دنیاپرست را با ملت فهیم و انقلابی ایران پرشور و پرشعور ایران اسلامی آشکار ساخت.

از آن جا که مردم شریف ایران تحت رهبری ولی فقیه زمان ، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظله العالی) انسجام و اتحادشان را با دولت مردان و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نهاد نظامی و دفاعی و حافظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی می باشد را حفظ کرده است ، آتش خشم مفسدین روزگار را برانگیخته و قهرمانانه تهدیدها و تهاجمات آنان را بی اثر کرده است و پیوسته دست یاری آن ها مظلومین جهان را حمایت کرده است. ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

بدون شک نصرت و یاری خداوند همراه ملت سرافزار و مقاوم ایران بوده و خواهد بود.

 حوزه علمیه استان فارس ، ضمن تشکر از ملت شریف ایران و رشادت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و دولتمردان انقلابی، و به پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب ، ایستادگی و مقاومت را سرلوحه علمی و عملی خود قرار داده و در این مسیر همراه ملت و خادمان ملت خواهد بود و از خداوند قوی و عزیز ، ذلت و خواری و شکست استکبارجهانی خصوصا آمریکای جنایت کار را خواستاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha