جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سمینار یک روزه " سیده زینب" در پنجاب پاکستان

حوزه/ برای سومین سال متوالی و به همت شاخه بانوان نهضت منهاج القرآن سمینار یک روزه "سیده زینب" در پنجاب پاکستان برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ‌برای سومین سال متوالی و به همت شاخه بانوان نهضت منهاج القرآن سمینار یک روزه "سیده زینب" در پنجاب پاکستان برگزار شد.

این سمینار در شهر فیصل آباد از ایالت پنجاب پاکستان و با حضور رئیس شاخه بانوان نهضت منهاج القرآن آمنه بتول ، استاد دانشگاه بانوان منهاج پروفسور کلثوم طارق، نوشاده حمید رئیس بنیاد خیریه آغوش وابسته به منهاج القرآن و خانم سعدیه سهیل رانا از اعضای مرکزی حزب تحریک انصاف برگزار شد.

سخنرانان این برنامه با اشاره صبر و نیز صلابت و وقار حضرت زینب آن را الگو و نمونه ای برای بانوان مسلمان دانستند.

پروفسور کلثوم طارق با اشاره به سفر حضرت زینب بعد از اسارات از کربلا تا شام گفت: این بانوی بزگوار در این سفر سالار کاروان است و با صبری مثال زدنی و عزمی راسخ ریشه یزیدیان را رسوا نمود.

نوشاده حمید رئیس بنیاد خیریه آغوش گفت: استقامت، عبادت، ایثار و مجاهدت حضرت زینب در واقعه کربلا بی نظیر است واین درس و الگویی کامل برای یانوان امروز می تواند باشد.

نهضت منهاج القرآن با سرپرستی شیخ الاسلام طاهرالقادری از علمای اهل سنت بیش از 35 سال است که مشغول فعالیت است و مراکز دینی، آموزشی و تبلیغی فراوانی تحت نظر این مرکز در پاکستان و کشورهای دیگر مشغول فعالیت می باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha