جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب حوزه علمیه اهواز

حوزه/ طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز، در پاسخ به یاوه‌گویی‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا تجمع و اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز، در پاسخ به یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا اعتراض و تجمع کردند.

در این تجمع که با حضور ویژه علما، فضلا، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، به بیان سخنانی پیرامون سیاست‌های جبهه استکبار و نحوه مقابله آنان با انقلاب اسلامی پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه  سپاه مظهر قدرت ملت ایران در برابر دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی است، اظهارداشت: اظهارات سخیفانه ترامپ نشانه شکست امریکا در منطقه و عرصه بین‌الملل و البته پیروزی و اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی است.

*سپاه پاسداران همواره حامی منافع ملی ایران و سرمایه امنیت مردم است

همچنین در ادامه این مراسم سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون اجرایی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران همواره حامی منافع ملی ایران و سرمایه امنیت مردم است، اظهارداشت: سپاه از ابتدای تشکیل تا به امروز همواره پیشگاه در مقابل با دشمن و تقویت منافع ملی بوده و امروز دشمن به همین دلیل از او واهمه و هراس دارد.

وی با بیان اینکه مذاکره بر سر توان موشکی و دفاعی کشور، مسأله ای غیر قابل پذیرش است، گفت: اینکه رئیس‌جمهور آمریکا مدام حرف از پاره کردن برجام می‌زند، هدفی جز گرفتن امتیازات بیشتر و کاهش توان دفاعی ایران ندارد؛ به همین دلیل همگان باید در حفظ دستاوردها و اقتدار نظام اسلامی ایران کوشا و یکپارچه باشند.

*زوال آمریکا نزدیک است

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان این مراسم، ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) و همچنین امام سجاد(ع)، اظهارداشت: به لطف خدا آمریکا روز به روز ضعیف‌تر و نظام جمهوری اسلامی، قوی‌تر می‌شود.

امام جمعه موقت اهواز، با بیان اینکه هدف اصلی ترامپ، گرفتن امتیازات بیشتر از ایران است، گفت: بازی‌هایی که امروز از دونالد ترامپ مشاهده می‌کنیم، حاکی از آن دارد که هدف اصلی آمریکا گرفتن امتیاز بوده و به همین دلیل مدام حرف از پاره کردن برجام بزند تا اینکه ایران تسلیم خواسته‌های آنان شود.

گفتنی است در پایان این مراسم، طلاب با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «هیهات من الذله» تصریح کردند که طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه همواره در صف اول مقابل با دشمنان بوده و اجازه نمی‌دهند ذره‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی ایران کم شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha