پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دلدار

حوزه/ حجت الاسلام دلدار با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد مرتب تکرار می کنند که امام حسین(ع) هم اهل مذاکره بود، گفت: این افراد باید بدانند که امام حسین(ع) مذاکره نکردند، بلکه موعظه و اتمام حجت کردند.

حجت الاسلام علی دلدار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند با اشاره به سخنان اخیر ترامپ علیه ایران گفت: عصبانیت ترامپ بعد از اینکه هزینه های میلیاردی کرده و پیروز نشده است، امری طبیعی است، چرا که دشمن در تمامی برنامه هایش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران با شکست رو به رو شده است.

مدیر مدسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند با بیان این که دشمن برای از بین بردن ارزش های اسلامی سرمایه اش را از دست داده اما در این راه موفق نشده است گفت: استکبار جهانی از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کند اما این ما هستیم که باید در مقابل این خجمه ها هوشیار و بیدار باشیم.

وی با اشاره به راهکارهای پاسخگویی به این یاوه گویی ها بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید در برابر این یاوه گویی ها استحکام درونی داشته باشیم و در تمامی زمینه ها اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنیم.

مدیر مدسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند با بیان اینکه دشمن باید بداند با که با تهدیدات او اقتصاد ایران بر هم نمی خورد، افزود: هر چه بر در زمینه های فرهنگی، علمی و اقتصادی بر توان داخلی خودمان تکیه کنیم، در برابر دشمن پیروزتر هستیم.

حجت الاسلام دلدار  با اشاره به سوره عمران بیان کرد: در این سوره آمده است: « قُل موتوا بِغَيظِكُم ۗ إِنَّ اللَّهَ عَليمٌ بِذاتِ الصُّدورِ یعنی با همین خشمی که دارید بمیرید! خدا از (اسرار) درون سینه‌ها آگاه است».  این آیه بهترین پاسخ به یاوه گویی های دشمن است و باید گفت که ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

مذاکره با دشمن چیزی را حل نمی کند

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند با اشاره به برجام گفت: بدعهدی آمریکا برای ما امری طبیعی بوده و این امر نیز بر جهانیان ثابت شد.

حجت الاسلام دلدار با اشاره به فرمایشات رهبری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از مدت ها پیش فرمودند « من به مذاکره خوش بین نیستم»  و امروز طبیعت شوم دشمن بر دنیا ثابت شد خاطرنشان کرد: جریاناتی در کشور که گمان می کنند با مذاکره مشکلات موجود حل می شود باید بدانند که با مذاکره با دشمن بی منطق چیزی حل نمی شود.

حجت الاسلام دلدار با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد مرتب تکرار می کنند که امام حسین(ع) هم اهل مذاکره بود، گفت: این افراد باید بدانند که امام حسین(ع) مذاکره نکردند، بلکه موعظه و اتمام حجت کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha