جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله محمد جواد فاضل

حوزه/ عضو جامعه مدرسین گفت: امروز آمریکایی ها با حرکات احمقانه‌ای که دارند به لطف خدا، اجماع بین المللی علیه خودشان درست کرده اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی امروز در درس خارج خود، با اشاره به تجمع امروز طلاب، فضلا و اساتید در مدرسه‌ی فیضیه  برای پاسخ به یاوه‌گویی‌هایی رئیس جمهور آمریکا علیه ایران، انقلاب، نظام، به بهانه‌ی برجام گفت: انسان وقتی دقت  و رصد کند این دشمنی‌ها  با مسئله‌ی هسته‌ای، برجام و این جور چیزها نیست، دشمنی با اصل نظام اسلامی است.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرد که به دنبال تغییر نظام در ایران هستیم که این تازگی ندارد بلکه  از اول انقلاب  به دنبال تغییر نظام و از بین بردن آن بودند و خدای تبارک و تعالی این نظام را  با مجاهدت جوان‌ها و با رهبری امام و مقام معظم رهبری، حفظ کرد و این انقلاب  باقی می‌ماند و الگو برای سایر کشورها می‌شود.

عضو جامعه مدرسین اظهارداشت: در این جریانات خودشان را به دنیا نشان می‌دهند و دنیا هم می‌فهمد که اینها دنبال چیز دیگری هستند و دنبال مسئله‌ی هسته‌ای نیستند و مشت‌شان بیشتر باز می‌شود.

وی ادامه داد: صحبت های ترامپ برگ برنده‌ای برای نظام جمهوری اسلامی شد، یعنی اگر رئیس جمهور آمریکا عقل داشت؛ قطعاً اینطوری حرف نمی‌زد.

 رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) بیان داشت:  آمریکاییها  اجماع بین المللی علیه ایران در دنیا درست کردند و به دنیا  القا می کردند ایران دنبال بمب هسته‌ای است می‌خواهد بمب تولید کند و همسایگان ایران را متوحش کردند و از این  قضیه، اجماع بین المللی علیه ایران درست کردند.

 وی ادامه داد: امروز آمریکایی ها  با حرکات احمقانه‌ای که دارند به لطف خدا،  اجماع بین المللی علیه خودشان درست کرده اند.

آیت الله فاضل گفت: حوزه علمیه در همه‌ی صحنه‌ها حضور موثر داشته، حضور که  الهی و از روی فهم و درایت و بصیرت بوده، واقعاً طلبه‌ها قشری هستند که حضورشان در مراحل مختلف نظام جدی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha