پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ هشتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه و علمای بلاد در تبریز -۱

حوزه/ نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به جایگاه این نهاد حوزوی، گفت: عزت و احترام جامعه مدرسین اعطایی نیست، بلکه منشاء آن اعضای این جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، آیت الله مرتضی مقتدایی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه، صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه هشتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه با علما و فضلای آذربایجان شرقی، اردبیل و آذربایجان غربی، در باشگاه فرهنگیان تبریز، با اشاره به جایگاه جامعه مدرسین حوزه، گفت: عزت و احترام جامعه مدرسین اعطایی نیست، بلکه منشاء آن اعضای این جامعه هستند.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه بسیاری از مراجع عظام در جامعه مدرسین عضویت داشته و دارند، افزود: تلاش های اعضای جامعه مدرسین در به ثمر رسیدن و تداوم انقلاب اسلامی بسیار مثمرثمر بوده و خواهد بود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه همچنین گفت: ارتباط با علمای بلاد یکی از کارها و اهداف جامعه مدرسین است که اولین اجلاسیه استانی علمای بلاد در مشهد مقدس برگزار شد، سپس مقرر شد به دلیل تعداد زیاد استان ها، اجلاسیه ها به صورت منطقه ای برگزار شود.

وی عنوان کرد:  نتیجه جلسات و کمیسیون های تخصصی خدمت مقام معظم رهبری ارسال می شود، چرا که ایشان هم اعلام آمادگی کرده اند تا در صورت نیاز عنایت ویژه ای خواهند داشت، نتیجه این جلسات نیز باید به صورت مصوبه اجرایی شود، چرا که نتایج آن به سود حوزه های علمیه استان ها خواهد بود.

انتهای پیام/ا

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha