پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مرد نژادپرست به صورت یک بانوی محجبه و پسرش اسپری فلفل پاشید

حوزه/ مرد نژادپرستی در شهر سیاتل آمریکا، پس از توهین و تروریست خواندن بانوی محجبه، به صورت او و پسر ۱۵ ساله‌اش تنها به جرم مسلمان بودن، اسپری فلفل پاشید، دادستان وی را به جرم اقدام نفرت محور بازداشت کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از seattlepi، مردی در شهر سیاتل واقع در ایالت واشنگتن آمریکا در حمله‌ای اسلام‌هراسانه، پس از اهانت به یک زن محجبه، به صورت این زن مسلمان و پسر 15 ساله‌اش اسپری فلفل پاشید.

دادستان دادگاه ایالتی واشنگتن، مرد 43ساله‌ای را که هفته گذشته در یک حمله اسلام‌هراسانه به صورت یک زن مسلمان محجبه، پسرش و یکی از رهگذران اسپری فلفل پاشیده بود، به جرم نفرت محور متهم کرد.

براساس گزارش پلیس، این زن محجبه که روز 7 اکتبر در یک فروشگاه زنجیره ای چند طبقه در حال گفتگو با دوستش بوده یک باره متوجه مرد سفید پوستی می‌شود که زیرلب سخنان خشمگینی علیه مسلمانان و سیاه پوستان می‌گوید. وی غرولندهای او را ندیده گرفته اما هنگامی که فروشگاه را ترک می‌کند مرد نژادپرست به دنبال او به راه افتاده و با نفرت و خشم درباره سیاه پوستان و مسلمانان سخنان توهین آمیزی به زن می‌گوید. سپس او را یک «تروریست خطرناک» خطاب کرده و به او می‌گوید به کشورش برگردد!

این بانوی محجبه با احترام با مرد برخورد کرده و به او «روز خوش» می‌گوید، اما وی با برخوردی توهین آمیز به او بی‌احترامی می‌کند.

در ادامه این ماجرا درحالی که پسر 15 ساله زن مسلمان برای حمایت از مادرش از اتومبیل خارج می‌شود، مرد به صورت زن مسلمان و رهگذری که برای کمک و مداخله به آن‌ها نزدیک می‌شده، اسپری فلفل می‌پاشد

در گزارش پلیس آمده است که این مرد واژه‌های نژادپرستانه و توهین آمیز زیادی علیه زن مسلمان به کار برده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha